PDA

View Full Version : klitteband



hugo123
14 januari 2007, 21:20
Ik ben bezig een "pedalbord"te maken. En ik wou m'n effecten vastzetten meyt klitteband, maar als ik later nou een keer dat klitteband eraf wilhalen, kan dat?


hugo

robert-gitarist
14 januari 2007, 21:46
Ja hoor.Als het klitteband zelf een plakrand heeft,kun je het voorzichtig eraf trekken.Bij mij wel in elkgeval.

Dude
16 januari 2007, 16:58
koop alleen alsjeblieft geen goedkope meuk alsin gamma/hema oid... plakt voor geen meter !

fietsketting halen bij de lokale fietsenboer en de schakeltjes gebruiken om je pedalen mee vast te schroeven werkt beter vind ik btw...

OJJVZ
16 januari 2007, 18:37
uhm.. met schakeltjes vastschroeven? ik volg even niet helemaal, vertel es, hoe doe je dat :P

trouwes, waar kan je wél goeie klitteband kaufen?

Mike McCready
16 januari 2007, 18:52
uhm.. met schakeltjes vastschroeven? ik volg even niet helemaal, vertel es, hoe doe je dat :P

trouwes, waar kan je wél goeie klitteband kaufen?
Schroefjes uit je pedaal halen en terug erin schroeven met een schakeltje ertussen. Je houdt dan 1 gat van het schakeltje over (een schakel heeft twee gaten). Dat andere gat gebruik je om het geheel op je pedalboard te schroeven

up-guitarman
16 januari 2007, 18:53
trouwes, waar kan je wél goeie klitteband kaufen?

Veritas !!!

Fuhgawz
16 januari 2007, 20:21
Ik heb van die duotec van de Conrad. Dat is echt geen kinderachtig spul!! Ik heb pas mijn pedalboard helemaal 'herzien' en bij het verwijderen van de oude duotec pakte ik op de grotere plekken zelfs stukken verf/hout mee. =S

Dude
17 januari 2007, 10:09
uhm.. met schakeltjes vastschroeven? ik volg even niet helemaal, vertel es, hoe doe je dat :P

trouwes, waar kan je wél goeie klitteband kaufen?


ketting met zon ketting ponsje uit elkaar halen, en dan hou je een plat stukkie metaal met 2 gaatjes over... je pedaaltje heeft aan de onderkant 4 schroefjes... stukkie metaal er onder, zorgen dat het overgebleven deel met gaatje uitsteekt en daar een schroefie doorheen en op je plank... vallen ze dr nooit meer af hoe hard je er ook op stampt !

glacius
17 januari 2007, 10:52
ik heb dat klittenband liggen op mijn werk, een kilometer of 10 van dat spul

Mitch
17 januari 2007, 12:44
Aanrader: het bevestigingsband van de HEMA. Dus niet het klittenband, dat bij de gordijnen/naaispul ligt, maar bevestigingsband, ligt bij de losse accessoires voor auto, gereedschap etc. Twee dezelfde oppervlakken, geen male/female. Zéér sterk, erg goed. Wel vrij hoog dus je moet 't wel zo plakken dat je pedaal weer in balans staat.

OJJVZ
21 januari 2007, 17:54
Ik heb van die duotec van de Conrad. Dat is echt geen kinderachtig spul!! Ik heb pas mijn pedalboard helemaal 'herzien' en bij het verwijderen van de oude duotec pakte ik op de grotere plekken zelfs stukken verf/hout mee. =S

http://www1.nl2.conrad.com/m/5000_5999/5400/5400/5405/540536_BB_00_FB.EPS.jpg
http://www1.nl2.conrad.com/m/5000_5999/5400/5400/5405/540536_SZ_00_FB.EPS.jpg
(http://www1.nl2.conrad.com/conrad_nl/layout2/detail.fh?fh_secondid=b2c540536&layout=layout2&fh_host=www1.nl2.conrad.com&fh_eds=%c3%9f&do_fh_search=1&fh_session=%2fscripts%2fwgate%2fzcop_nl2%2f~flN0YX RlPTMxNjk5NDgyMDY%3d&fh_location=%2f%2fb2cconrad_nl_b2c%2fnl_NL&fh_search=duotec&fh_refview=search)
dit spul?
__
ok, handig, dat met die schakeltjes, Digitech dreigt wel dat de garantie vervalt als je schroefjes loshaalt, whaha.

Luigi
21 januari 2007, 21:55
ik heb dat klittenband liggen op mijn werk, een kilometer of 10 van dat spul
...als ik je er vanaf kan helpen, graag!! ;)

Fuhgawz
22 januari 2007, 00:06
dit spul?


Yup dat spul! Heeft geen male/female kant, maar klikt gewoon in elkaar. Het is wel vrij duur maar aan de andere kant heb je echt maar een heel klein beetje nodig om je pedalen stevig vast te zetten.

Einzeln
22 januari 2007, 08:29
Dat Hema spul lijkt daar op, ik heb zaterdag even gekeken. Wel prijzig maar je hoeft het alleen maar onder je pedaal te plakken niet over je hele board.