PDA

View Full Version : E-bow



AlexTBHR
14 januari 2007, 12:30
Heeft iemand van jullie ervaring met die dingen en een idee van wat ik ervoor mag betalen? Ik vind de meest uiteenlopende prijzen op het internet, dus weet niet direct wat ik ervan moet denken...

habberdoedas
14 januari 2007, 12:40
E-bow nieuw ongeveer 100 euro. Voor occasion denk ik ongeveer 70 a 75 euro. Luister eens naar U2 with or without you....het intro. Kane Rain Down en het mooiste voorbeeld Heroes van David Boowie

vulvasonic
14 januari 2007, 12:45
Het zijn mooie dingetjes, maar om er het beste uit te halen moet je echt eventjes goed oefenen. Werkt het beste icm een gitaar met een full sized humbucker bij de hals. Volume flink terug draaien en oefenen maar.

Ik heb het ding en het effect valt me wat tegen. Als je je versterker op een goede plek neerzet tov je gitaar en gebruikt een flinke delay, kun je al snel tot vergelijkende resultaten komen, zonder dat je eerst dat ding van je vesterker moet pakken, knopje aanzetten (altijd eerst naar de verkeerde kant toe), goed in je hand leggen en.............

Het is gewoon niet altijd even handig, waardoor je (IK in ieder geval) het ding makkelijk thuis laat liggen.

Volgens mij heb ik er rond de 60 euro voor betaald bij Feedback.

imlikeajungle
14 januari 2007, 14:10
Volgens mij heb ik er rond de 60 euro voor betaald bij Feedback.

Goeie prijs is dat, je vindt me als je 'm niet meer hoeft...?

Sep.
14 januari 2007, 14:32
ik heb er ene liggen, als je in buurt van antwerpen komt kan je da ding altijd eens komen proberen... lang tamelijk wild van geweest, maar geef er niet teveel aan, het is een "folieke", je gebruikt dat veel als je dat pas hebt, daarna...
maar voor soms wel eens fijn.

REM, Ebow the letter
als vb..

harrie-beton
14 januari 2007, 14:42
Een e-bow gebruik ik ook en heb hem altijd standby liggen. Je kunt mooie dingen op 1 snaar doen met een oneindige toon (denk ook aan Steve Vai for the love of god - whispering a prayer). Ik heb er 99 dollar voor betaald en dat is hij wel waard maar niet meer dan dat.