PDA

View Full Version : Raul Midon



JvD.
13 januari 2007, 20:04
http://www.youtube.com/watch?v=ynk6W3qM9-w&mode=related&search=

wow...
(wel echt weer iemand zonder smaakt, en met een oppervlakige lied, maar wow....)

wil je knap en goed moet je eens op Bjorn Bergen youtube-en.

groetgroet.

Ganjaman
13 januari 2007, 22:01
wat is er mis met Raul Midon? ik vind het prima muziek

hendrix2
13 januari 2007, 22:07
nogmaals :satisfie:

http://lesitedenini.free.fr/rabbit_pancake.jpg

JvD.
13 januari 2007, 22:12
wat is er mis met Raul Midon? ik vind het prima muziek

mja, een beetje gelul om over te praten, want smaken verschillen.
maar ik vind het oppervlakkige mooizingerij van het gehalte Mariah cary.
als dit mijn muzieksmaak was had ik een CDrek van 2000x2000 meter nodig.
Alleen erg knap; vandaar de post.

dat konijn, daar heb ik geen boodschap aan =P

Pais
13 januari 2007, 22:27
Raul Midon vind ik geweldig. Zijn muziek is mijn smaak niet helemaal, maar "State of mind" vind ik super. Ik heb zn CD gekocht, en eigenlijk is dit het enige liedje wat ik echt graag luister. Maar op 1 of andere manier mag ik die vent :)

hoofd
13 januari 2007, 22:38
Verplaatst naar Bands/Artiesten.

new deep
13 januari 2007, 23:02
Raul Midon is echt geweldig, hij was op north sea jazz veruit de meest virtuoze soulvolle en talentvolle muzikant die ik heb gezien vorig jaar!

Bij zijn show in Paradiso een paar maanden geleden liet hij nog een paar nieuwe nummers horen en dat beloofd veel goeds. :)

Butcher
13 januari 2007, 23:31
Raul is blind. Hij speelt in een jazz band met een blinde drummer en bassist en een dove pianist (100% doof in z'n linker oor, 97% doof aan z'n rechter). Hij speelt met een cranked in-ear, en je kunt je armen over de piano toesten leggen en deze gast vertelt je iedere noot die er klinkt. Fenominaal...

Raul is een fan van de flugelhorn, maar omdat hij blind is heeft hij die nog nooit gezien (...), dus hij imiteert een flugelhorn met z'n mond, foutloos. Hij speelde een gig in New York en regisseur Spike Lee wandelt binnen. Aan het eind van de avond vraagt Spike Lee of Raul de soundtrack van een van z'n films wil schrijven (ik weet niet welke). De soundtrack is ge-produced door Stevie Wonder, die State Of Mind gefinanciert heeft.

Raul's tweelingbroer Marco is ook legaal blind, maar in iets mindere mate dan Raul. Hij is een theoretisch wiskundige bij NASA. (Deze gast doet dus z'n berekeningen zonder kladblok..!) Marco woont in Miami, waar hij, in z'n achtertuin, zelf(!!!) een radiotoren heeft gebouwd om radio berichten naar Cuba te zenden...