PDA

View Full Version : wahwah



davidof
13 januari 2007, 19:23
Hey, ik zoek een goede maar niet al te dure wah pedaal .. dus vond ik op 2dehands.be deze: http://www.2dehands.be/boss-pw-10-v-wah-roland-18543690.html?per=30&qq=wah iemand ervaring met deze pedaal ?

grtz

Thom TK
13 januari 2007, 19:33
De link werkt niet.
Maar zoals al eerder gezegd is Boss wel redelijk.
Ook pedalen als Crybaby's en Morley wah's zie je erg veel 2e hands, ook wel het proberen waard.
Morley's zijn trouwens optisch, als je daar om geeft.

davidof
13 januari 2007, 20:25
Nu zou hij het moeten doen ;).

MizZoo
13 januari 2007, 20:33
Hmm, ik denk dat je voor die prijs beter een 2e hands Vox of Crybaby kan kopen. Ik zag laatst een gemodde Vox 847 staan voor 100 euro op marktplaats (True Bypass, Voice Mod, Volume Mod). Ik heb zelf geen ervaring met het boss pedaal, maar voor zover ik weet word ie niet echt vaak gebruikt, maar aan de andere kant zijn de dingen van Boss nooit echt zwaar teleurstellend. Ik zou nog ff verder kijken, ik vind 115 nogal veel als je het vergelijkt met andere wah's voor hetzelfde geld.

boss
13 januari 2007, 22:09
Ik heb er 1 gehad.
Nadat mijn JH-1 voor de zoveelste keer een krakende pot had was ik op zoek naar "iets anders". Toen heb ik die Boss gekocht.
Maar eerlijk gezegd kon ik er mijn geluid niet in vinden, hoewel er redelijk wat verschillende geluiden inzitten.
Uiteindelijk heb ik hem een tijdje geleden weer ingeruild (nadat ie een paar maanden werkeloos in de kast had gelegen) en een GCB-95 gekocht.
Splinternieuw kostten die dingen 90 a 95 euro.
En na de pot een tandje verder gezet te hebben ben ik weer helemaal blij! :)
Het blijft toch 1 van de meest gebruikte wah's.

Moraal van dit verhaal.... ik zou hem niet blind kopen, maar in ieder geval eerst uitproberen of de sound je wel bevalt.

Bruce
14 januari 2007, 01:40
Heb ook zo'n boss gehad, maar kon er geen vrienden mee worden
Heb toen een Dunlop 535Q gekocht, waar ik nogsteeds happy mee ben.
Toch lijkt zo'n optische Morley me wel makkelijker in gebruik.

davidof
16 januari 2007, 17:21
Oké thx ;) ik ga hem eens testen, hij woont hier toch in de buurt. :)

grtz.