PDA

View Full Version : wahwah



davidof
13 januari 2007, 16:34
Hey, ik zoek een goede maar niet al te dure wah pedaal .. dus vond ik op 2dehands.be deze: http://www.2dehands.be/boss-pw-10-v-wah-roland-18543690.html?per=30&qq=wah iemand ervaring met deze pedaal ?

grtz

Azrael
13 januari 2007, 16:36
Wat heb jij een stomme signature zeg. Staat gewoon 10 keer zoveel in als die posts. Veeeeel te lang. Mogen ze wat mij betreft wel een limiet op gooien hier.

ps. Het is "dat pedaal".

davidof
13 januari 2007, 16:40
pff :/ ... noemen ze dit dan een forum =s

Azrael
13 januari 2007, 16:48
pff :/ ... noemen ze dit dan een forum =s

Mhah , 't is gewoon mateloos irritant. Zelfde geld voor hoofdletter gebruik en die leuke puntjes.

Boss kennende is het overgens geen slecht pedaal. Zelf ben ik bekend met mijn GT8 wah-wahs en die klinken allemaal uitstekend. Maar als ik jou was zou ik het gewoon gaan testen in de winkel en daar een goede wah-wah uitzoeken. Een goede wah is heel persoonlijk en eerlijk gezegd vind ik een pedaal met meerdere wah-wahs erin pure onzin. Je gebruikt 9/10 keer toch maar een type. Gewoon een winkel binnenstappen zou ik zeggen. Dan kun je altijd nog tweedehands kijken als je goedkoper uit wilt zijn.

davidof
13 januari 2007, 16:53
Oké, thx. <-(Met hoofdletter en . :o )

FruscianteFan
13 januari 2007, 16:55
Mhah , 't is gewoon mateloos irritant. Zelfde geld voor hoofdletter gebruik en die leuke puntjes.Houd je dan zelf ook gewoon aan de Nederlandse grammatica, als je dat zo belangrijk vindt.

Verder heb je gelijk, het beste kun je gewoon een stel wahwahs uitproberen.

Azrael
13 januari 2007, 16:56
Oké, thx. <-(Met hoofdletter en . :o )

Thx? Is dat een nieuw woord? ;) Joking..

Azrael
13 januari 2007, 16:59
Houd je dan zelf ook gewoon aan de Nederlandse grammatica, als je dat zo belangrijk vindt.

Verder heb je gelijk, het beste kun je gewoon een stel wahwahs uitproberen.

Sorry , maar ik ben van mening dat een spellingsfout toch wel wat anders is dan het volledig weglaten van hoofdletters en punten. Een spellingsfout lees je zo overheen , maar geen hoofdletters , punten en verkeerde woorden maken het lezen gewoon moeilijk.

Pais
13 januari 2007, 17:04
Lees het dan niet. <?>

sjoerd5
13 januari 2007, 18:31
Ik gooi hem op slot.
Zinloze discussie hier.
@topicstarter: vraag het in Effecten/overige randapparatuur.

Vragen/Opmerkingen ---> PM