PDA

View Full Version : Hoi, even voorstellen



Cocobolo
13 januari 2007, 16:29
Hoi,

Mijn naam is Marco, 41 jaar, ik woon in Apeldoorn en ik heb vroeger veel gitaar gespeeld (electrisch) en heb vroeger zowel een electrische als een akoustische gitaar gebouwd. De akoustische gitaar heeft me 3 jaar gekost en is perfect geworden (maar wat een werk!). Ik maak vaak meubels, maak glas-in-lood en heb ook een overnaadse sloep gebouwd. Ik ben net weer (sinds 20 jaar) begonnen aan het bouwen van een electrische gitaar dus al struinend over internet kwam ik dit forum tegen.

Ik denk dat ik wel af en toe wat voortgang van mijn zelfbouwproject zal gaan posten, maar ik moet nog even uitzoeken waar ik ergens webspace kan vinden om foto's te uploaden.

Ik zal dus met name in de 'zelfbouw' rubriek te vinden zijn :)

Groeten en iedereen een fijn weekend
Marco

Hiddie
13 januari 2007, 17:05
Hoi,

Mijn naam is Marco, 41 jaar, ik woon in Apeldoorn en ik heb vroeger veel gitaar gespeeld (electrisch) en heb vroeger zowel een electrische als een akoustische gitaar gebouwd. De akoustische gitaar heeft me 3 jaar gekost en is perfect geworden (maar wat een werk!). Ik maak vaak meubels, maak glas-in-lood en heb ook een overnaadse sloep gebouwd. Ik ben net weer (sinds 20 jaar) begonnen aan het bouwen van een electrische gitaar dus al struinend over internet kwam ik dit forum tegen.

Ik denk dat ik wel af en toe wat voortgang van mijn zelfbouwproject zal gaan posten, maar ik moet nog even uitzoeken waar ik ergens webspace kan vinden om foto's te uploaden.

Ik zal dus met name in de 'zelfbouw' rubriek te vinden zijn :)

Groeten en iedereen een fijn weekend
Marco

Welkom

Kan je nog steeds wat spelen? :rockon:

Cocobolo
13 januari 2007, 17:13
...ik denk dat ik enorm roestig zal zijn, geen idee hoe snel ik het spelen weer oppak. Maar ik ben eerst gewoon lekker aan het bouwen en dan als hij af is begint dus het 2e project (opnieuw spelen leren !)

Gitaro
13 januari 2007, 21:13
Heuu. Ik gebruik zelf www.tinypic.com om plaatjes te hosten. Je kan er volgens mij geen account (of fotoalbum) maken, maar het is een erg betrouwbare host die je laat linken naar forums en wat dan ook. Andere sites als Imageshack.us blocken sites die voor te veel dataverkeer zorgen.

Als je zo'n album mocht willen, Photobucket schijnt daarvoor wel goed te zijn.

Bassbitch
13 januari 2007, 21:22
Welkom!

Photobucket is een fijne site, gratis je eigen album, die je zelf kunt beheren.

Cocobolo
13 januari 2007, 22:32
Hoi,
Ik heb Photobucket intussen geprobeerd en het lijkt prima te werken :)
Dank!