PDA

View Full Version : Wat vang ik voor...



armageddon
13 januari 2007, 14:02
een Ibanez AXS32TKF maar gemod met EMG's ZW-set?
Deze dus:
http://www.ibanez.ru/gear_el_guitar/big/axs32tkf.jpg

Ik wil namelijk binnenkort een LTD EC1000 FM :D (uiteraard met heeel veel bijbetalen ;))

rickert
13 januari 2007, 20:22
300 euro als hij nog een beetje netjes is denk ik. Ik heb 'm ook en heb er Duesenberg pickups ingehangen, klinkt wel koel.

armageddon
13 januari 2007, 22:51
300 huh? Wauw, dat had ik niet verwacht.
Uiteraard is ie in goede staat, beetje stoffig echter.
Ik pleur hem voor 280 op MP en Gitaarmarkt.

Gitaro
13 januari 2007, 23:04
300 zou ik er misshcien ook wel voor neerleggen. Die EMGs zijn ook niet bepaald de goedkoopste elementen. :)

rickert
13 januari 2007, 23:04
300 zou ik er misshcien ook wel voor neerleggen. Die EMGs zijn ook niet bepaald de goedkoopste elementen. :)

inderdaad, en het is een lekkah gitaartje, vind ik dan.

armageddon
13 januari 2007, 23:12
Nou...reageer dan op m'n ad! ;)

rickert
13 januari 2007, 23:46
Dude ik heb er al 1 :cooler:

armageddon
14 januari 2007, 00:20
2 is altijd beter dan 1. Eentje in standaard tuning, de andere in dropped D :) ;)

rickert
14 januari 2007, 13:51
Ja en dan denken we de andere 4 gitaren even weg :???:

armageddon
14 januari 2007, 15:40
Bijvoorbeeld

vasnd
14 januari 2007, 23:43
2 is altijd beter dan 1. Eentje in standaard tuning, de andere in dropped D :) ;)

zonder zwevende brug heb je daar geen 2 gitaren voor nodig :)

Verder wel een mooi gitaartje, ik heb er alleen ook al teveel

Nickname
15 januari 2007, 12:29
Damn damn damn.. ik vind die plank zoo vet.. Is ie toevallig al weg? ;) haha HEEL misschien kan ik mn portomonnee niet dicht houden :sssh:

Nickname
15 januari 2007, 12:47
Heb je toevallig ook nog de originele elementen liggen? Dan kan je de EMG set apart verkopen en dat levert jou met een beetje slim handelen ook nog wat meer op. Ik ben zelf namelijk niet zon EMG fan. Ik zou er met de originele elementen 230 voor kunnen geven denk ik, en zonder elementen 200. Maar dat ligt allemaal nog aan mn financiele situatie (ik moet nog een kamer verbouwen, inrichten en verven) 8-)

armageddon
15 januari 2007, 13:07
Damn damn damn.. ik vind die plank zoo vet.. Is ie toevallig al weg? ;) haha HEEL misschien kan ik mn portomonnee niet dicht houden :sssh:

Je hebt mail :)
Overigens heb ik de originele elementen niet meer, maar daar was er eentje ook zo schel en feedbackerig geworden....niet normaal.

PimRocks
15 januari 2007, 14:21
dat worden ze niet, dat zijn ze vanaf het begin

armageddon
15 januari 2007, 14:39
dat worden ze niet, dat zijn ze vanaf het begin

Euhm? Want?

Debaser
15 januari 2007, 15:28
ik denk dat ie bedoeld dat die elementen altijd schel en feedbackerig zijn...
maar zijn antwoord is goed onderbouwd dat scheelt... :D

Nickname
15 januari 2007, 16:35
Ik heb ff goed de DVD völkerball gekeken van rammstein, en paul landers speelt indd ook bij bepaalde nummers op een ibanez AXS, maar zo te zien gebruikt hij daar wel passieve elementen, iemand enig idee welke dat zijn? :chicken:

PimRocks
15 januari 2007, 16:40
Elementen worden volgens mij niet naderhand pas schel en feedbackerig, dan ligt het eerder aan de instellingen op je amp. Elementen zijn goed of ze zijn kut. In ieder geval voor een periode, zolang als jij ze goed vind.

Stock pups klinken als je net begint met spelen vaak wel goed, maar naarmate je verder komt begin je ook te horen wat voor tyfusrommel ze vaak in die gitaren stoppen. Nu ben ik sowieso geen fan van Ibanez en al helemaal niet van hun elementen.

EDIT: omdat het om rammstein gaat zou ik denken EMG-HZ, maar kan net zo goed SD, DiMarzio of iets anders zijn. misschien zelfs wel stock.

Nickname
15 januari 2007, 16:53
Elementen worden volgens mij niet naderhand pas schel en feedbackerig, dan ligt het eerder aan de instellingen op je amp. Elementen zijn goed of ze zijn kut. In ieder geval voor een periode, zolang als jij ze goed vind.

Stock pups klinken als je net begint met spelen vaak wel goed, maar naarmate je verder komt begin je ook te horen wat voor tyfusrommel ze vaak in die gitaren stoppen. Nu ben ik sowieso geen fan van Ibanez en al helemaal niet van hun elementen.

EDIT: omdat het om rammstein gaat zou ik denken EMG-HZ, maar kan net zo goed SD, DiMarzio of iets anders zijn. misschien zelfs wel stock.

Het lijkt me geen EMG HZ, omdat die ook zon kapje hebben, ik vroeg het me zomaar eens af, omdat ze meestal toch met EMG 81 85 werken :p

hendrix_appendix
15 januari 2007, 17:11
Vin het iig een ongelofelijk vette gitaar! Als ik een nieuwe nodig zou hebben dan wist ik het wel!

vasnd
15 januari 2007, 17:28
Het lijkt me geen EMG HZ, omdat die ook zon kapje hebben, ik vroeg het me zomaar eens af, omdat ze meestal toch met EMG 81 85 werken :p

das meestal richard met de emg's, paul heeft vaak dimarzio's volgens mij.

Terence
15 januari 2007, 17:36
Zoals meer hier vind ik dit ook een erg gave gitaar. Als ik weer eens wat nieuws zoek dan wordt het misschien wel zoiets.

PimRocks
15 januari 2007, 18:43
vind het een beetje gejat van de Gibson LP DC, verder houd ik niet van de Ibanez necks enz.

armageddon
15 januari 2007, 20:57
Elementen worden volgens mij niet naderhand pas schel en feedbackerig, dan ligt het eerder aan de instellingen op je amp. Elementen zijn goed of ze zijn kut. In ieder geval voor een periode, zolang als jij ze goed vind.

Stock pups klinken als je net begint met spelen vaak wel goed, maar naarmate je verder komt begin je ook te horen wat voor tyfusrommel ze vaak in die gitaren stoppen. Nu ben ik sowieso geen fan van Ibanez en al helemaal niet van hun elementen.

EDIT: omdat het om rammstein gaat zou ik denken EMG-HZ, maar kan net zo goed SD, DiMarzio of iets anders zijn. misschien zelfs wel stock.

Nou, dan zal ik het wel fout gedaan hebben he? Jemig, ik weet toch wat ik hoor? Op gegeven moment begon ie enorm te fluiten...

Zit je nu alleen in dit topic om te zieken op Ibanez?

PimRocks
15 januari 2007, 21:20
nee totaal niet.... vind het alleen een vreemde redenering dat elementen na verloop van tijd slechter worden...
in principe zijn ze zoals ze zijn en veranderen ze niet, hooguit worden ze iets zwakker. tenzij je ze gaat liggen mollen natuurlijk.
in ieder geval heb jij ze er uit gehaald omdat JIJ ze niet goed vond. dan is er toch niets aan de hand. zoals gezegd vind ik het alleen vreemd

armageddon
15 januari 2007, 21:32
Het element ging vanaf de ene op de andere dag piepen...anders kan ik het niet uitelggen :)

PimRocks
15 januari 2007, 21:34
oke, is op zijn minst vaag te noemen hehe....
it's haunted

DarknessAwaits
15 januari 2007, 23:30
Het element ging vanaf de ene op de andere dag piepen...anders kan ik het niet uitelggen :)

Misschien ben je op z'n staart gaan staan?

Serieus: In principe zou het niet zomaar kunnen gebeuren, maar wellicht dat er een deel van de afscherming o.i.d. weg is gevallen.