PDA

View Full Version : Legend Stratocaster



GreenDayEHV
13 januari 2007, 12:20
Heey allemaal,

kan iemand mij iets vertellen over de Legend Stratocaster? Is dit een goede gitaar of niet?

Hector_Tsolodimos
13 januari 2007, 12:54
die is écht legendarisch!!!!
doen man, doen!
nee grapje, nog nooit van gehoord
ofja, misschien een beetje
maar het zal wel niet héél veel zijn, anders dan kon ik em wel :)

episua
13 januari 2007, 13:04
Ik kan mij een oude test uit de gitarist herinneren over die gitaar. Het was toen een ondermerk van Aria. De gitaar kwam niet echt heel goed uit de test maar voor de prijs kon je dat ook niet verwachten werd er gezegt.

DarknessAwaits
13 januari 2007, 13:08
Ik ben begonnen op een Legend strat, en om eerlijk te zijn valt de kwaliteit achteraf gezien helemaal niet tegen. Ik weet niet in hoeverre dat exemplarisch is, maar ik zou de mijne zeker aanraden.

hoofd
20 november 2013, 21:01
Hoi, ik heb ook een Legend stratocaster! Ok, mijn vrouw heeft een Legend stratocaster, maar ik heb 'm net weer opgelapt na zo'n tien jaar in een tas op zolder te hebben gelegen.. Ik vind dat 'ie nu ook een beetje van mij is.
Het is best een degelijke gitaar, voor zover je een stratocaster een degelijke gitaar kan noemen. Ik heb er in ieder geval niet zo heel veel op aan te merken voor een budgetgitaar, behalve dat het een stratocaster is. Afwerking is best ok, geen uitstekende frets, geen multiplex, pickups zijn niet abominabel, best ok allemaal. Alleen, ja, let wel he, het blijft een stratocaster.

alias
20 november 2013, 21:34
ik heb 'm net weer opgelapt na zo'n tien jaar in een tas op zolder te hebben gelegen.. Heb jij tien jaar in een tas op zolder gelegen?
Vrijwillig?

hoofd
20 november 2013, 21:43
Britse spionnen kunnen nog heel wat leren van mij.