PDA

View Full Version : Mijn 1978 Fender Telecaster is gejat !!



Siegfried
12 januari 2007, 18:22
Hoi,

Gisteren of eergister is mijn 1978 Fender Telecaster elektrische gitaar (Serienummer s835443) gejat uit m'n opnamestudio in Zwolle. Mocht je'm ergens tegenkomen dan hoor ik dat HEEL graag.

Het gaat om een heel zware swamp ash telecaster met zwarte slagplaat en rosewood toets ("bruce springsteen model"). Er zitten Fender Texas Special elementen in. Topkammetje is been, handgemaakt. Eén van de schroeven van het metalen afdekplaatje is een gewone houtschroef.

http://www.studioforte.nl/FenderTelecaster_studioforte_nl.jpg

Graag ook zoveel mogelijk dit bericht verspreiden. Ik weet dat dit bericht dubbel gepost is, ook in "elektrische gitaren".

Ik heb ondertussen aangifte gedaan, maar ik heb eigenlijk meer vertouwen in veel oplettende mee-kijkers. Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Siegfried Koelewijn


Studio Forte
Radewijnsstraat 10a
8022 BG ZWOLLE

tel: 038 45 46 029
mob: 06 295 173 06
email: info@studioforte.nl
internet: www.studioforte.nl
Kvk Zwolle 08105615

hendrix2
12 januari 2007, 18:44
:o
Fuck, wat een prachtige gitaar. Als ik iets zie op diverse 2dehandssites laat ik het zeker weten!
Hopelijk komt ze terecht.
Echt kut als zoiets gebeurt.
Ze zouden de dader met z'n ballen aan een boom moeten ophangen!

Siegfried
20 februari 2007, 16:02
Ik heb wat je zegt goed nieuws: mijn onlangs gestolen Fender Telecaster is door de politie IJsselland weer teruggevonden. Ik heb 'm gisteren opgehaald. Het onderzoek loopt nog, dus veel meer kan ik er nog niet van zeggen.

Rock&roll
Siegfried

Makor1966
20 februari 2007, 16:12
Goed man! Wel handig dat er zo'n herkenbare tekening in het hout zit. :cooler:
Mooi ding trouwens.

Iceman
11 september 2007, 16:33
Hey Siegfried, goed dat ie weer terug is.

Ik kom ook uit Zwolle en hou me warm aanbevolen voor een "praatsessie" met deze dief.

the sure thing
22 september 2007, 17:42
... zijn er al meer details over het onderzoek bekend? Smul smul....

pieter-jan1
22 september 2007, 19:47
klinkt als een lekkere gitaar, maar ik krijg de foto niet open :satisfie: