PDA

View Full Version : Mijn vintage Fender Telecaster is gejat!!!



Siegfried
12 januari 2007, 13:43
Hoi,

Gisteren of eergister is mijn 1978 Fender Telecaster elektrische gitaar (Serienummer s835443) gejat uit m'n opnamestudio in Zwolle. Mocht je'm ergens tegenkomen dan hoor ik dat HEEL graag.

Het gaat om een heel zware swamp ash telecaster met zwarte slagplaat en rosewood toets ("bruce springsteen model"). Er zitten Fender Texas Special elementen in. Topkammetje is been, handgemaakt. Eén van de schroeven van het metalen afdekplaatje is een gewone houtschroef.

http://www.studioforte.nl/FenderTelecaster_studioforte_nl.jpg

Graag ook zoveel mogelijk dit bericht verspreiden.

Ik heb ondertussen aangifte gedaan, maar ik heb eigenlijk meer vertouwen in veel oplettende mee-kijkers. Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Siegfried Koelewijn


Studio Forte
Radewijnsstraat 10a
8022 BG ZWOLLE

tel: 038 45 46 029
mob: 06 295 173 06
email: info@studioforte.nl
internet: www.studioforte.nl
Kvk Zwolle 08105615

piezo
12 januari 2007, 13:47
Sneu, kerel.

Je kunt hier fotoos plaatsen door die ergens te hosten (of op je eigen site te zetten), dan rechtermuisknop "eigenschappen", webadres kopiëren en in je post het icoon voor "plaatje" aan te klikken en daarin dat webadres te plakken.

robert-gitarist
12 januari 2007, 14:39
En deze kan beter verplaatst worden na het forum "gestolen.." ;)

Maar inderdaad mooi klote.Men kan nergens meer af van blijven tegenwoordig :angry: :stop:

Squier4ever
12 januari 2007, 14:49
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=72534


deze toevallig?

Kim Wilson
12 januari 2007, 14:52
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=72534


deze toevallig?
Denk het niet. Deze advertentie is al een week oud, en hij is hem pas sinds gisteren of eergisteren kwijt.


Enorm balen! Echt klote. Ik hoop echt voor je dat je hem weer terugvindt, en dat ze de dader te pakken krijgen...

rscalex
12 januari 2007, 15:17
Denk het niet. Deze advertentie is al een week oud, en hij is hem pas sinds gisteren of eergisteren kwijt.

en het serienummer klopt ook niet

Bruce
12 januari 2007, 15:59
Das knap kut man!
Als ik 'm ergens tegenkom laat ik het weten.
Sterkte!

Lennert
12 januari 2007, 16:06
Ook ik zal m'n ogen openhouden. Niet dat ik op veel plekken kom, maar struin wel zeer regelmatig verschijdene advertentiesites e.d. af. Sterkte met zoeken kerel! ik hoop dat ie weer terecht komt!

Hector_Tsolodimos
12 januari 2007, 16:58
Hoi,

Gisteren of eergister is mijn 1978 Fender Telecaster elektrische gitaar (Serienummer s835443) gejat uit m'n opnamestudio in Zwolle. Mocht je'm ergens tegenkomen dan hoor ik dat HEEL graag.

Het gaat om een heel zware swamp ash telecaster met zwarte slagplaat en rosewood toets ("bruce springsteen model"). Er zitten Fender Texas Special elementen in. Topkammetje is been, handgemaakt. Eén van de schroeven van het metalen afdekplaatje is een gewone houtschroef.
Mail me voor een foto. Graag ook zoveel mogelijk dit bericht verspreiden.

Ik heb ondertussen aangifte gedaan, maar ik heb eigenlijk meer vertouwen in veel oplettende mee-kijkers. Bedankt!

Met vriendelijke groet,
Siegfried Koelewijn


Studio Forte
Radewijnsstraat 10a
8022 BG ZWOLLE

tel: 038 45 46 029
mob: 06 295 173 06
email: info@studioforte.nl
internet: www.studioforte.nl
Kvk Zwolle 08105615
écht kut voor je (n)
maar:
post wat foto´s, daar hebben we veel meer aan, dan een omschrijving!
ofja, liefst allebei.. serienummer, altijd handig
en het is een vrij zeldzame gitaar dus..
ik hoop echt dat je hem terug krijgt!!
mocht ik hem ergens tegenkomen, ik zal het je zeggen
en:
slim dat je dit hier post, ik zal het bericht verspreiden!

Badman
12 januari 2007, 17:16
Ik zie je gitaar niet direct staan op advertensiesites in Nederland, maar ik zal er in de toekomst zeker verder een oogje op houden! Hopen dat je ze terug zal vinden!

Siegfried
12 januari 2007, 18:27
Guys,
Bedankt voor alle ondersteuning zo op zo'n forum. Ik heb de post inmiddels aangepast met een foto, en het serienummer duidelijker gemaakt.

Mijn gitaar lijkt inderdaad ernorm op die overgespoten Fender, maar het is 'm niet.

Ik hoop ondertussen op een klein wondertje.

Groeten,
Siegfried
06 295 173 06
info@studioforte.nl

Chris Winsemius
12 januari 2007, 18:33
Hoi Siegfried

Zwaar kl*te, ik hoop uit de grond van m'n hart dat je 'm terug kunt krijgen, heb zelf ook 'n keer 'n grote vintage giatren/versterker-diefstal meegemaakt, 't heeft me jaren gekost om er mentaal overheen te komen.

Probeer (helaas...) ook te achterhalen wie er rond die dagen in je studio zijn geweest... Erg lullig maar puur voor de zekerheid.

SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!

Negative K3 fan
12 januari 2007, 18:34
is er trpouwens nog meer gestolen behalve die gitaar??

BLOK182
12 januari 2007, 18:37
Misschien een tip om komende tijd ff de vintage gitaarbeurzen in de gaten te houden. Daar worden nogal wat instrumenten aangeboden door allerlei privéhandelaars, misschien duikt ie daar nog op....

vulvasonic
12 januari 2007, 18:56
Misschien een tip om komende tijd ff de vintage gitaarbeurzen in de gaten te houden. Daar worden nogal wat instrumenten aangeboden door allerlei privéhandelaars, misschien duikt ie daar nog op....

Yep. En een mailtje naar zoveel mogelijk gitaarbouwers ed. Daar proberen ze ook nog wel eens wat te slijten.

Dit zuigt enorm!
Ik heb werkelijk een enorme BLOEDHEKEL aan dieven. En al helemaal als het om gitaren gaat! :angry:

Siegfried
12 januari 2007, 21:58
Goeie tip, van die vintage beurzen.
Ik heb me vanmiddag al suf gemaild naar talloze muziek- & gitaarzaken, en 2ehands-bedrijven enzo.

Ja, er is nog meer gejat: een zwarte 5-snarige Ibanez Soundgear GSR205 Gio basgitaar met een deukje in de achterkant en hele oude snaren. 2 enkelspoels/jazz elementen, 3 potmeters. Maar die mis ik niet, ten minste niet zoals die Fender...

Greetz,
Siegfried

Hector_Tsolodimos
13 januari 2007, 11:44
Goeie tip, van die vintage beurzen.
Ik heb me vanmiddag al suf gemaild naar talloze muziek- & gitaarzaken, en 2ehands-bedrijven enzo.

Ja, er is nog meer gejat: een zwarte 5-snarige Ibanez Soundgear GSR205 Gio basgitaar met een deukje in de achterkant en hele oude snaren. 2 enkelspoels/jazz elementen, 3 potmeters. Maar die mis ik niet, ten minste niet zoals die Fender...

Greetz,
Siegfried
klote voor je zeg..
ik zou ook even net over de grens kijken.. Duitse en Belgische Ebay´s enz..

GoldKiwi
14 januari 2007, 01:14
ohh
ik zag je advertentie op Marktplaats
ik zit in zwolle op school
k zal ged opletten hehe
ookal denk ik dat ie niet daar is

wel erg... kansloos als je spullen gaat stelen he...
ik zou het niet eens kunnen :mad:

Siegfried
20 februari 2007, 16:01
Ik heb wat je zegt goed nieuws: mijn onlangs gestolen Fender Telecaster is door de politie IJsselland weer teruggevonden. Ik heb 'm gisteren opgehaald. Het onderzoek loopt nog, dus veel meer kan ik er nog niet van zeggen.

Rock&roll
Siegfried

vulvasonic
20 februari 2007, 16:32
Ik heb wat je zegt goed nieuws: mijn onlangs gestolen Fender Telecaster is door de politie IJsselland weer teruggevonden. Ik heb 'm gisteren opgehaald. Het onderzoek loopt nog, dus veel meer kan ik er nog niet van zeggen.

Rock&roll
Siegfried

AAAAAH, EINDELIJK WEER EEN GOED NIEUWS!!!!!!!!
Schitterend!

Het klinkt belachelijk, maar je weet niet half hoe blij ik ben om dit te lezen. Ik hoop dat die klootzakken een flinke straf tegemoed mogen zien.

Gefeliciteerd alvast! :cheerup:

Joey Handsome
20 februari 2007, 16:37
Ik heb wat je zegt goed nieuws: mijn onlangs gestolen Fender Telecaster is door de politie IJsselland weer teruggevonden. Ik heb 'm gisteren opgehaald. Het onderzoek loopt nog, dus veel meer kan ik er nog niet van zeggen.

Rock&roll
Siegfried

Gefeliciteerd!

Heeft ie schade opgelopen?

Kim Wilson
20 februari 2007, 16:38
Goeie berichten! Gefeliciteerd!!

Chris Winsemius
20 februari 2007, 18:09
Gefeliciteerd!!!

mikeyaxeman
20 februari 2007, 19:02
Gefeliciteerd!!
Geweldig dat je hem terug hebt, wat moet dat pijnlijk zijn als je hem kwijt bent ik hoop dit echt nooit mee te maken!
Nogmaals gefeliciteerd!

Yamhammer_71
13 mei 2007, 20:01
Heeft de gitaar schade opgelopen?

glasbier
13 mei 2007, 20:15
Gefeliciteerd!

Kim Wilson
13 mei 2007, 20:49
Jongens, die gitaar is al 3 maand geleden al terug gevonden. :satisfie:

glasbier
13 mei 2007, 21:40
Jongens, die gitaar is al 3 maand geleden al terug gevonden. :satisfie:

-jij ook gefeliciteerd!

Kim Wilson
13 mei 2007, 21:52
-jij ook gefeliciteerd!
Thank you, but no sex. :)

glasbier
13 mei 2007, 22:40
Thank you, but no sex. :)

-NEE?
JAMMER!

Kim Wilson
13 mei 2007, 22:52
Sorry...


Biertje? :D

glasbier
13 mei 2007, 22:54
Sorry...


Biertje? :D

-Ja, lekker!
ik ga gelijk er ff 1 pakken!
(een biertje wel te verstaan!)