PDA

View Full Version : Blof theatertournee 2007



marc_o
11 januari 2007, 22:50
Daar ga ik morgen heen. Nog liefhebbers?

Rockmo(ther)
11 januari 2007, 23:36
Ik ga de 27e!!

marc_o
11 januari 2007, 23:37
Waar?.....

Rockmo(ther)
11 januari 2007, 23:46
Den Haag

(Dr. Anton Philipszaal)

schizo910
12 januari 2007, 00:01
Marc, Dude!!!! waarom lees ik dit nu pas?!?!?! :(

Bouke
12 januari 2007, 08:47
Daar ga ik morgen heen. Nog liefhebbers?

Kom je nog ergens in het Noorden?

Mitch
13 januari 2007, 10:26
Voor mij wordt het het ideale verjaardagsfeestje, 25 februari, Grote Zaal van De Doelen. Ik zit me er nu al op te verkneuteren :satisfie:

glacius
13 januari 2007, 12:17
ik wil ze ook nog wel een keer live zien !!

Kia
14 januari 2007, 14:43
Blof is live echt helemaal te gek! Heb ze in Mezz Breda gezien en 's middags op de dag van het optreden werd er een of ander kunstwerk bij Mezz onthuld en ging Pascal dit muzikaal acoustisch omlijsten. Dat was echt helemaal te gek!
Iedereen die naar de theatertour gaat veel plezier!

marc_o
15 januari 2007, 11:48
Was te gek, veel nummers die normaal niet meer in de set zitten, en dat zijn naar mijn mening de betere songs. Weinig hits gespeeld, 3 of 4 slechts.


Op een nummer of 5 na allemaal acoustisch. Electrische partijen worden op nieuw setje gespeeld. Dearmond silver sparkle met Bigsby en Koch Classictone met reverb en tremelo vol open.
Ook 4 of 5 nummers van de aankomende CD (volgend jaar)

Mitch
15 januari 2007, 20:23
Aaaaah, lekker, een hoop album-nummers. Mooi zo !
Nieuwe nummers luisteren vóór de release heb ik inmiddels ook een goede gewoonte van gemaakt, dus mooi als die traiditie ook weer in ere blijft :D

Onbegrijpelijk trouwens dat van de vorige single, bedoeld als dubbele A-kant, eigenlijk alleen "Eén en alleen" is gedraaid, het Marokkanse "Regen" is juist een weergaloos nummer in de lijn van Opstand en Mens en met waarschijnlijk de mooiste clip van de heren ooit.... nou ja, het zal wel aan mij liggen.

Rockmo(ther)
28 januari 2007, 01:00
Het was erg goed! Wat kan die vent goed live zingen!!!
Normaal hou ik meer van een "rockende" show, beetje dynamiek, maar de hele ambiance was goed en erg mooi gebracht. 6 Nummers van de nieuwe a.s. CD (geschreven in de Ardennen). En daarbij nog een beetje droge humor van Pascal.
Mijn complimenten voor deze band.

Mitch
28 januari 2007, 19:46
Het was erg goed! Wat kan die vent goed live zingen!!!


En daar kom jij in 2007 pas achter ?! Twee weken ban lijkt me op zijn plaats.
:sneaky:

Pais
28 januari 2007, 20:12
Ze waren de 15de in Leeuwarden, maar toen kon ik niet. Jammer, blof is oke!

Rockmo(ther)
28 januari 2007, 21:56
En daar kom jij in 2007 pas achter ?! Twee weken ban lijkt me op zijn plaats.
:sneaky:

NEEEE, natuurlijk niet. Maar nu komt het gewoon nog beter tot zijn recht!!
Tsss.. wat denk je wel... :sneaky: .
Ben al heel lang fan!

Pais
29 januari 2007, 10:10
Grappige is dat Pascal een aantal jaren terug op de verjaardag van via-via-familie was, waar ik ook was. Iemand vertelde dat hij zanger was, maar ik kende Blof niet. Het was wel even maf toen ik hem even later op TMF tegenkwam.

marc_o
31 januari 2007, 09:07
Was ook wel grappig toen ie op school vertelde dat ie een Nederlandstalig bandje begon...dat deed je immers niet, het waren de Grunge-jaren, en het moest harder en vuiler....

Toen ie 1,5 jaar geleden getuige was op mijn huwelijk was zijn Jaguar toch een stuk groter dan mijn Polootje, hahahaha

schizo910
31 januari 2007, 09:40
Was ook wel grappig toen ie op school vertelde dat ie een Nederlandstalig bandje begon...dat deed je immers niet, het waren de Grunge-jaren, en het moest harder en vuiler....

Toen ie 1,5 jaar geleden getuige was op mijn huwelijk was zijn Jaguar toch een stuk groter dan mijn Polootje, hahahaha

Polootje? Is dat ook een fender? En zijn die zo klein dan? Ik dacht trouwens dat hij op een Tele model speelde? Ik heb hem nooit met een jaguar gezien :o

marc_o
31 januari 2007, 12:22
hehehe, vriend!!!!!!!!!

Mitch
25 februari 2007, 23:51
Nou, 't was mooi hoor ! We hadden echt de beste plaatsen ooit. 7e rij, dus een meter of tien van het podium en dan ook nog eens prachtig in het midden. Lekker veel (al dan niet oude) albumtracks, al miste ik wel een paar juweeltjes. Overigens hebben ze zich wel ontwikkeld tot een heerlijk jazzy popbandje, zeker Bas vind ik steeds meer bepalend geworden voor de sound met dit soort nummers. En ook nog eens aan de accordeon én aan de 2e akoestische gitaar, moet niet gekker worden ! De nieuwe nummers waren helaas niet echt schokkend goed, hier en daar een tikkie saai ...hoop dat daar nog wel wat aan gesleuteld wordt.
Paskal was in een behoorlijk melige bui dus er viel nog genoeg te lachen ook, kortom: prima feestje.

Gast
26 februari 2007, 12:00
Geweldig zijn ze, zeker live!

Ik ga ze twee keer zien dit jaar, op 14 april en 1 juni doen wij hun voorprogramma. En dat vind ik fokking cool.

rickert
26 februari 2007, 23:46
Theatertour word hem helaas niet, ik ga ze wel hier in zoetermeer zien in het silverdome 6 april en 30 juni bij concert at sea!

Rockmo(ther)
27 februari 2007, 08:03
Geweldig zijn ze, zeker live!

Ik ga ze twee keer zien dit jaar, op 14 april en 1 juni doen wij hun voorprogramma. En dat vind ik fokking cool.

Wauw! Goed geregeld, Gast!