PDA

View Full Version : muziekinstrumenten verzekering



mike80sguy
11 januari 2007, 21:09
Goedendag,

Ik ooit eens muziekinstrumentenverzekering gehad maar weet niet meer waar.
Destijds dekte die zon beetje alles. Lijkt me gezien toch wel weer interessant om te doen.
Iemand ervaring hiermee? Welke bedrijven doen het en welke zijn goed/goedkoop/beter?

Grtz Mike

henkr
12 januari 2007, 13:02
Een instrumentenverzekering kan je volgens mij bij de meeste grote verzekeraars wel afsluiten.
Ook bij mijn verzekeraar is het meeste gedekt, behalve strijkstokken en/of snaren :-)
Wat je je goed moet realiseren is dat je spullen in een voertuig vrijwel nooit - in ieder geval niet standaard - verzekerd zijn; of ze doen het pertinent niet, of je betaalt de hoofdprijs.

Rude Perception
13 januari 2007, 12:46
Wat je je goed moet realiseren is dat je spullen in een voertuig vrijwel nooit - in ieder geval niet standaard - verzekerd zijn; of ze doen het pertinent niet, of je betaalt de hoofdprijs.

Je spullen ook nooit in een auto laten liggen zonder ze af te dekken met een gordijn voor de ramen.
En niet in opvallende auto's naar concerten gaan.

mike80sguy
13 januari 2007, 13:06
Wat is opvallend?

Mijn geweldige babyblauw metallic Opel Astra komt (wellicht gelukkig) niet zo vaak voor LOL.

Maar goed,

De dekking valt dus wel tegen. Ik heb er ooit een gehad en dat dekte van alles en nogwat tegen. Infeite dus gewoon in je inboedel meenemen en goed uitkijken/opletten want de rest wordt toch niet betaald,.

Grtz

vrouw van Steph
30 januari 2007, 09:07
Wij zijn verzekerd bij fortis/ AMEV en die hebben een aparte muzikantenverzekering ook voor tijdens je optredens, mits auto correct afgesloten.
Informeer daar eens.

:cheerup:

Nobler
2 februari 2007, 13:30
vorig jaar geinformeerd bij Unive, wilde mijn ES 335 verzekeren: niet verzekerd tijdens optredens, dus had geen zin te verzekeren.