PDA

View Full Version : hello to all!



ventje
11 januari 2007, 17:43
ey, k zwerf al een tijdje rond op dit forum, dus wordt ut misschien wel eens tijd om mezelf voor te stellen.

k heet kevin en k kom uit gouda, ik ben nu net 18, zo een 3 jaar geleden stopte god een gitaar in mijn handen, en nu ben ik een total guitar freak (duhh) ik speel elke dag minimaal 1 uur, liever meer, en k zit op dit moment niet in een band, wordt misschien wel weer is tijd.

ik luister zo een beetje naar elke soort muziek, van cream tot joe satriani, alleen op hardcore, trance en dat soort zooi ben k niet zo gek, voor de rest hou ik erg van x-treme sports, zoals snowboarden, skateboarden, en over een tijdje hoort motorrijden ook in het rijtje thuis, en ja dat kan een behoorlijk extreme sport zijn

dus k ben een adrenaline en guitar junkie
oja, en bijna vergeten, k ben ook een bier junkie :P

Reel Big Fish
11 januari 2007, 17:47
Hey welkom op het forum!

Pas op met die xtreme sports hea, ik heb 3 jaar veel geskateboard (sponsor) en totaal 5 botbreuken... mijn fretting hand heeft er nu nog steeds plezier van :(

Veel plezier hiero!

ventje
11 januari 2007, 17:59
ja, dat is erg vervelend ja, ik heb gelukkig nog geen botbreuken opgelopen, maar als je pech heb kan het inderdaad je speelgemak beinvloeden laten we maar zeggen.