PDA

View Full Version : Tabulatuur voor Sunny Bellamypark van Gert de Meijer



Makor1966
11 januari 2007, 15:42
Kan iemand mij op weg helpen met het tabben (of tabs) van Sunny Bellamypark van Gert de Meijer?

Ik ben begin oktober met Gert in contact gekomen door een berichtje over mijn eigen gitaristische inspanningen en die van hem naar zijn website en m'n commentaar op z'n video van Sunny Bellamypark op YouTube. Het contact wat daaruit ontstond was erg prettig en na een paar weken mailen ben ik begin november een weekendje in Vlissingen geweest voor een masterclass fingerstyle.

Het weekend was erg leerzaam maar jammer genoeg had hij Sunny Bellamypark niet op papier staan. Hij was op dat moment bezig met de voorbereiding van een theatertour en zou er naar kijken als dat een beetje achter de rug was. Hij heeft me toen alvast wel de tuning gegeven waarin het stond, CGDGCD (orkney).
Helaas werd Gert 27 november opgenomen omdat ie waarschijnlijk longkanker had, en is aan de gevolgen van deze ziekte op 27 december overleden.

Het is voor mij een heel speciaal nummer en ik zou het graag willen spelen, want buiten dat ik door dit nummer in aanraking ben gekomen met fingerstyle, is van daaruit ook het contact ontstaan tussen mij en Gert, die nog steeds veel meer voor mij betekent dan een goede gitaarleraar.

Ik heb ondertussen een begin gemaakt met tabben van het intro van het nummer in PowerTab maar ik heb nog zo weinig ervaring dat ik niet goed kan volgen wat hij allemaal doet, niet dat ik het opgeef hoor...
Zijn er hier misschien fingerstyle fanaten die het ook een mooi nummer vinden en me op weg kunnen helpen met een stukje tab.


groetjes Marrie