PDA

View Full Version : hoOii!!



Essie100
11 januari 2007, 13:41
hOoii !!

Mijn naam is esmay en ik speel bijna 1,5 jaar gitaar het lukt geweldig goed, en ik moet er niet aan denken om te stoppen met gitaar spelen!! Ik speel spaanse en akoustische gitaar echt super leuk!! :) Ik heb prive les...Iedere woesdag een half uurtje en de rest van de week gebruik ik om te oefenen !! Ik kijk heel vaak op www.tabsrus.nl staan heel veel liedjes op..Allemaal nieuwe ook..

Groetjes esmay 8-)

Don Capo
11 januari 2007, 13:43
Hoi Esmay.

Er kunnen wat mij betreft niet genoeg akoestische spelers bij zitten. Welkom op het forum.

TRC
11 januari 2007, 19:13
Hey esmay, ik ben ook anderhalf jaar bezig, noem eens wat nummers die je speelt?

O en welkom natuurlijk!

Essie100
11 januari 2007, 19:43
Heejj

Ik speel james morrisson you give me something, en wonderful world,heel veel top 40 muziek.. irreplaceable van beyonce en cupido van jan smit, vaarwel verleden,steeds weer ,warme winter,veloren van nick en simon,racoon,within temptation ken ik ook 1 nummer van...Jha heel erg veel gewoon en jij??

groetjes esmay

Essie100
11 januari 2007, 19:46
heejj haha ik speel ook elecktrisch maar het meest akoustisch ben nu ook op zoek naar een western gitaar met element zodat ik hem kan aansluiten op de versterker...Zoon mooi geluid 8-)

groetjes esmay

TRC
12 januari 2007, 07:49
Heb je een mailtje gestuurd, ik heb nog een leuke western te koop ;)

Essie100
12 januari 2007, 11:19
hoOOii

Jha heb hem gekregen hele mooie gitaar ik denk erover...;)

groetjes esmay