PDA

View Full Version : Waar is Arno Hintjens gebleven?



guiman
11 januari 2007, 11:42
Vroeger was ik een groot fan van de Vlaamse band TC Matic van zanger Arno Hintjens. Van hem heb ik al jaren niets meer gehoord en dat is jammer. Wat gaf die man altijd geweldig concerten! When the rock lost the roll, weet je wel...Weet iemand wat hij tegenwoordig eigenlijk uitvoert?

Harry
11 januari 2007, 12:20
jaaaa, wat een heerlijke band was dat!!! Hij opereert al jaren onder de naam Arno, en er zijn zat cd's en zelfs een dvd van hem te krijgen. Maar dat wist je al, neem ik aan?

Vetzak
12 januari 2007, 16:25
Arno speelt hier in Vlaanderen nog geregeld hoor. Hij staat in elk geval niet officieel op non-actief. Twee jaar geleden stond ie nog als voorlaatste op het hoofdpodium van Werchter, net voor Metallica.

terrasbeest
12 januari 2007, 22:29
Arno woont in Frankrijk, is daar trouwens ' geridderd'.

vinni
15 januari 2007, 19:56
JA...TC Matic.....geweldige band.....die teksten :seriousf:

Moet maar nodig eens naar de CD-zaak. Kijken of ze wat op CD hebben.
Downloaden kan natuurlijk ook.

Hmm....lekker.....

Vinni

Harry
15 januari 2007, 22:29
kon jij die teksten verstaan dan?

vinni
15 januari 2007, 22:33
Nee....:seriousf:

Maar wel mee blerreh.....

Vinni

elie
17 januari 2007, 16:49
Hij brengt binnenkort een nieuwe cd uit, "jus de box" of zoiets

Harry
18 januari 2007, 13:24
Nee....:seriousf:

Maar wel mee blerreh.....

Vinni



here it comes, don't be afraid! It's just another firebrigade!!

Vetzak
18 januari 2007, 16:09
'K hem e klintje mo 'k schiet verre.

stefke_m
19 januari 2007, 22:20
'K hem e klintje mo 'k schiet verre.

J'aime bien les filles...

habberdoedas
3 februari 2007, 19:11
Weet niet hoe oud deze topic al is maar. Arno is Still Alive. 'Tis echter al een tijdje still rond de man. Weet niet of die nog toert ofzo. Maar ik heb hem diverse malen mogen aanschouwen in Paradiso, de Melkweg en het Patronaat. Jezus die kerel is alles, Soul, Blues, Rock, Jazz, Franstalige Chanson's ala Brell en Adamo en dat alles met een steengoeie band achter hem. Oa. Jean Marie Aarts zijn oude gitarist uit TC Matic en Rudie Cloet op Drums, Ad Cominotto of Serge Feys op keyboards en Accordion en Francois Garney of Mirko Banovic op Bas. Met wat voor een muzikanten hij momenteel speelt??? weet ik niet zeker. Maar hij heeft sinds een tijdje een anderd gitarist ene Geoffrey Burton die echt de sterren van de hemel speelt. Arno is eigenlijk een blanke neger in Europa en soms denk ik dat die in een verkeerd lijf ter wereld is gekomen die man heeft alles. Als je wel eens een optreden van hem hebt gezien dan begrijp je wat ik bedoel. Arno is de Man........groetsel van Een Die Hard Fan

treblemaster
3 februari 2007, 21:41
Tis echter al een tijdje still rond de man

Stil? Ik hoor elke dag op studio Brussel zijn nieuwe singel. En zoals al eerder gemeld heeft ie net een nieuwe cd uit 'jus de box'

habberdoedas
9 februari 2007, 14:57
Dat wist ik niet van die nieuwe CD. Ga hem snel ff scoren thanx voor de tip