PDA

View Full Version : Hallo, even voorstellen



jenolf
11 januari 2007, 00:29
Hallo, helemaal nieuw op dit forum en ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Ron, 43 jaar, heel erg gelukkig getrouwd en heb twee geweldige katten. Zo rond mijn twaalfde jaar kreeg ik een klein westerngitaartje van mijn broer en begon een beetje met aanmodderen. Na een paar maanden ging mijn gitaar kapot en heb er vervolgens nooit meer wat mee gedaan. Totdat ik in 1993 een klassiek gitaar van mijn vrouw kreeg waarop ik, voorzien van lesboekje voor beginners, ging leren spelen. Dit heeft nog geen jaar geduurd en de gitaar verdween uiteidelijk op zolder. Echter, eind 2005 kreeg ik een andere functie op mijn werk en hoorde een paar collega's zeer enthousiast over gitaar spelen praten. Ik heb toen mijn "klassiekje" weer van de zolder gehaald en ben het maar weer eens gaan proberen. Al gauw ontdekte ik de tablatuur en ging wat akkoorden leren, en warempel, het ging nog niet eens zo slecht. Met de collega's werd het idee geboren om zo af en toe eens in de bedrijfskantine wat met elkaar te jammen, zomaar voor de lol. Om een lang verhaal kort te maken, ik heb de smaak te pakken en ben inmiddels de gelukkige eigenaar van een Ibanez EW20ASENT Acoustic-Electric en heb er behoorlijk wat lol in. Ik speel voornamelijk tablatuur en eigen dingetjes en probeer nu de baré's onder de knie te krijgen. Ik moet nog heel veel leren, maar dat komt best wel goed.

piezo
11 januari 2007, 02:41
Wees welgekomen op dit leuke forum en bedankt voor je voorstelverhaal.

Lees je hier lekker op je gemak in en wen een beetje aan de (soms wat opmerkelijke :) ) omgangsvormen. Allemaal maar stoerdoenerij van watjes.

Voor vragen kun je de zoekfunctie gebruiken of de "plakkertjes" bovenaan ieder subforum lezen.

En kom je er niet meteen uit dan roep je maar, we zijn er voor.

freekick
11 januari 2007, 12:10
hallo Jenolf.

ik heb ook een geweldige kat ,gitaar en vrouw en ben ook pas
serieus gitaar gaan spelen toen het nog niet te laat was.
en met succes. (mijn moeder vindt mij een goede gitarist)

Pais
12 januari 2007, 09:11
(mijn moeder vindt mij een goede gitarist)


:seriousf: