PDA

View Full Version : witte fender stratocaster mexico



Bart10
10 januari 2007, 19:57
Hallo, ik kan van iemand een witte(!!!!) fender stratocaster(standard) mexico kopen, ik zou hier 350 voor moeten betalen...is dit redelijk en weet iemand wat ze in de winkel kosten? ik kan er namelijk nergens eentje vinden op internet
alvast heel erg bedankt groetjes bart

Eko
10 januari 2007, 22:27
Ha die Bart,
350 euries voor een Mexicaanse strat, in goede staat, is een eerlijke prijs. Niet te veel , maar ook niet te weinig. Gewoon doen dus. Normaal gesproken hoort er een gigbag ( draagtas) bij te zitten.

Hector_Tsolodimos
10 januari 2007, 23:31
Idd geen gekke vraagprijs
zorg er wel voor dat je er een Fender gig-bag bij krijgt, anders moet je wat van de prijs af halen!
Een witte Fender Standard Stratocaster uit Mexico kost in Nederland zo´n 400-450 euro (laat je niet misleiden door Musicstore in Duitsland, de nieuwe strat´s die daar 360 kostten, zijn alleen in zwart met een rosewood fretboard.. voor een zelfde model, in wit uitgevoerd, betaal je meer..)

GunMetalBlue
10 januari 2007, 23:40
Ja hoor, vind ook ik een goede prijs. De mijne kostte nieuw 450 euri ofzo.

en alst zo ver is... fotoooooo's! :D

Bart10
11 januari 2007, 08:04
haha ja ik zal een fototje plaatsen als het zover is!! trouwens scheelt het in geluid heel veel als je een mexicaanse en een amerikaanse vergelijkt?

BartL
11 januari 2007, 08:41
www.thomann.de

Ik begrijp niet dat 350 euro voor een mexicaan een "normale" prijs is. Wat mij betreft is het veel te veel (behalve als het een classic is)...maarja, als iemand het ervoor betaald... :) Nieuw beginnen ze iig vanaf 398 euri. Ik zou er max 300 voor overhebben.

FruscianteFan
11 januari 2007, 09:15
Maar is het maatstaaf wat cybershops voor die gitaar vragen? Nee, want je kunt hem niet uitproberen voor je haar bestelt.

Kim Wilson
11 januari 2007, 09:26
Nee, ik vind ook dat je niet van internetwinkels uit moet gaan, als het gaat om prijsbepaling. Ik vind €350 echter wel vrij hoog. Voor dat geld moet je volgens mij ook een MIJ kunnen scoren. Ik kocht mijn MIJ vorig jaar voor €300. Nu is dat ook een superdeal geweest, maar goed. €350 voor een Mex vind ik persoonlijk aan de ruime kant. Echter, als ie z.g.a.n. is, en hij speelt goed, wat zegt een prijs dan? Als ie echt goed bevalt, heb je voor een mooi prijsje een goeie gitaar. :)

Hector_Tsolodimos
11 januari 2007, 09:42
ben het met Kim Wilson eens
en ja, oke oke
350 is niet héél goedkoop
heb je uberhaupt geprobeerd om er wat van af te doen?