PDA

View Full Version : London City versterkers



de versterking
10 januari 2007, 15:04
Wij doen een project voor London City, wij willen graag onze kennis verbreden. Graag jullie mening over deze versterkers.

Negative K3 fan
10 januari 2007, 15:23
what the fuck???

wat moeten wij hier in godsnaam mee? volstaat het als ik bijvoorbeeld zeg: London city is goedkope troep???

dit si te makkelijk

even wat vragen:
-wat voor een project?
-wie zijn 'wij'?
-is het project in opdracht van london city, maw, zitten er commerciele belangen aan vast? zo ja, dan is het niet eens toegestaan wat jullie doen!
-wat wil je bereiken met het onderzoek?
-op welk gebied willen jullie je kennis verbreden en hoe staat dit in verband met london city? als je bijvoorbeeld je kennis over het bedrijf london city wilt verbreden kun je ze denk ik beter even opbellen.
-wat heeft london city eraan als jullie je kennis hebben verbreed over dat bedrijf?
-ooit gehoord van een zoek functie?

dit slaat werkelijk helemaal nergens op

Azrael
10 januari 2007, 15:27
LOL , gewoon een troll joh. Geen enkele fabrikant doet zoiets en zeker niet zo knullig. Dit is gewoon een 12 jarig jochie.

roelof66
10 januari 2007, 18:01
moet je de boot naar Londen nemen

robert-gitarist
10 januari 2007, 18:57
moet je de boot naar Londen nemen

:seriousf:



...............

de versterking
11 januari 2007, 00:55
Oke, dan schrappen we de zin kennis verbreden....
We willen alleen jullie ongezouten mening over de nieuwe versterkers van London City....
En voor de rest: hou alsjeblieft op met dat kinderachtige gezeik!
De mensen die mensen die ons willen helpen zijn we zeer dankbaar;)
Greetz

ColourofFire
11 januari 2007, 01:06
Oke, dan schrappen we de zin kennis verbreden....
We willen alleen jullie ongezouten mening over de nieuwe versterkers van London City....
En voor de rest: hou alsjeblieft op met dat kinderachtige gezeik!
De mensen die mensen die ons willen helpen zijn we zeer dankbaar;)
Greetz

Nog steeds gaan antwoorden op toch vrij redelijke vragen...

up-guitarman
11 januari 2007, 09:55
Onderstaande lijken me idd toch redelijke vragen...


even wat vragen:
-wat voor een project?
-wie zijn 'wij'?
-is het project in opdracht van london city, maw, zitten er commerciele belangen aan vast? zo ja, dan is het niet eens toegestaan wat jullie doen!
-wat wil je bereiken met het onderzoek?
-op welk gebied willen jullie je kennis verbreden en hoe staat dit in verband met london city? als je bijvoorbeeld je kennis over het bedrijf london city wilt verbreden kun je ze denk ik beter even opbellen.
-wat heeft london city eraan als jullie je kennis hebben verbreed over dat bedrijf?
-ooit gehoord van een zoek functie?


Daar komt bij dat ik het nogal een vreemde eerste post vind...
Je zegt niks over wie jij/jullie zijn, waarom je dit wil weten, over welke reeks LC's je het wil hebben, etc.

+ als jullie verbonden zijn aan London City en maw hier commercieel belang bij hebben dan is dit tegen de wet van het forum in.

Als er niks commercieel aan vasthangt, wees welkom.
(en wees wat vriendelijker, niet in je 2de post beginnen schreeuwen, dat helpt echt niet of zo ...)

ps: Jezelf even kort voorstellen helpt ook vaak !!!

almarvk
11 januari 2007, 10:06
Dat onderzoek is nu al kansloos te noemen! :D

Mitch
11 januari 2007, 10:40
-wat voor een project?
-wie zijn 'wij'?
-is het project in opdracht van london city

Begin daar eerst eens mee.


Verder mijn mening: het zijn cheap-ass buizenbakken met een navenante sound. You get what you pay for, dat idee....
Marketing technisch wel slim om dezelfde naam te gebruiken als de als 'goed' bekend staande LC gitaren die sinds een jaar of wat op de markt zijn.
Maar wat verder terug de geschiedenis in is het jammer dat de naam London CIty gebruikt wordt, die amps waren wel wat toffer dan de troep van nu.

Maar goed, jullie doen een stage-projectje bij JIC of zo ?

ben vanhoof
11 januari 2007, 13:47
Noem jij ze maar cheap- ass buizenbakken, ik ben er toch mooi tevreden mee en vond dat ze niet bepaald slechter klonken tegen een marshall jcm 900 (bulldog). Je betaalt de helft minder en je hebt bijna evenveel. De top is goed, maar het cabinet suckt hard! In de toekomst ga ik een framus fzo kopen met v30's erin

Squier4ever
11 januari 2007, 20:20
toch heeft mitch wel gelijk ben....
ze klinken erg goed voor het geld had, maar als ik geld had voor een bogner kocht ik er eentje, puur en alleen al voor de klank.

Chris Winsemius
11 januari 2007, 20:44
Ze klinken voor het geld en de veronderstelde doelgroep echt ok imho.
Ik vind het knap dat jullie voor die prijs zoiets kunnen laten bouwen, voor concurrentie met echt duurdere amps zal wat meer nodig zijn.
Omdat de naam LC ook zeer bekend is bij de wat "ouderen" maar dan van vroege jaren 70, Marshall-achtige versterkers zal de merknaam bij 'n wat koopkrachtiger/ouder publiek niet geven wat ze verwachten.

(Ik heb nu al te veel verteld maar 't blijft gratis)

Voor 'n ander ontwerp/revoicing/produktkeuze kunnen jullie mij via 'n PB/email 'n offerte aanvragen :D , winkel- en kostprijs zullen dan wel wat hoger liggen :)

dr.distortion
11 januari 2007, 21:28
Het huidige LC heeft niks met de Amsterdamse versterkerbouwer te maken uit de jaren 60 en 70. Erg goedkoop vind ik het wel dat en naam en logo klakkeloos overgenomen wordt...die ouwe lc's zijn erg prima....ik heb er zelf een en doe die niet meer weg. Tuurlijk zijn er betere amps maar dat is een ander topic. Het huidige LC....goedkoop....IMO!

pinkpaisleytele
11 januari 2007, 23:27
ik wil dit wel even serieus nemen :) Ik vind die nieuwe buizenserie (bulldog is dat toch?) qua sound geweldig veel gain etc. maar wat ik me afvraag is of dit wel een goeie aankoop is omdat ik niet weet of die nieuwe london city's kwalitatief ook echt goed zijn, of ze betrouwbaar zijn etc.
wat ik getest heb eraan is lekker.. maar ik zou er denk ik niet eerder een kopen voordat het nieuwe london city een beetje een gevestigde naam is.