PDA

View Full Version : instellen v-amp pro



jorgen
9 januari 2007, 22:26
hey, ik heb nu al enige tijd een behringer v-amp pro, ik ben over het algemeen vrij tevreden over, maar het enige wat er mij wat aan stoort is dat er zo niet een directe instelling is voor distortion, dus mijn vraag is nu, weet er misschien iemand hoe je er toch via het modeling van sounds een degelijke metal - rock distortionklank uitkrijgt? liefst wat in de staal van iron maiden etc.

kunk
9 januari 2007, 22:37
Als een van de sounds die standaard al mee gelevert zijn niet voldoen zal je die zelf moeten maken. Ook is het mogelijk om sound instellingen te downloaden vanaf internet. Hier zitten vast wel Iron maiden achtige geluids instellingen bij.

succes

harrie-beton
10 januari 2007, 09:36
je kunt een v-amp aansluiten op een MIDI poort van je PC en heel makkelijk geluiden van anderen gebruiken en het ding instellen.

Iron maiden is volgens mij een licht overstuurde hiwatt of plexi simulatie met een overdrive simulatie ervoor. En dan nog zo spelen als Iron Maiden..

RolandT
10 januari 2007, 11:59
je kunt een v-amp aansluiten op een MIDI poort van je PC en heel makkelijk geluiden van anderen gebruiken en het ding instellen.

Op de v-amp toon lib web site (http://www.behringer.com/05_support/presets.cfm?mid=5&smid=2&lang=ENG) kan je een Iron Maiden preset vinden. Volgens de commentaar "Very close to the Somewhere In Time album by Iron Maiden"