PDA

View Full Version : Supersuckers



Joey Handsome
9 januari 2007, 16:05
10 Februari SUPERSUCKERS in Haarlem Patronaat

Hoera!

Reel Big Fish
9 januari 2007, 16:37
Wat voor soort muziek is het? Hoelaat? Prijs?

Joey Handsome
9 januari 2007, 16:40
Seattleband, punkrockachtige zuipmuziek. Kost een tientje. Geen idee hoe laat...

mdb
9 januari 2007, 16:53
Ik ga voor doornroosje! Met the spades!

soort van rnr / punk rock en met een vleugje country (staat op doornroosje dan)

Joey Handsome
9 januari 2007, 16:57
Ik ga voor doornroosje! Met the spades!

soort van rnr / punk rock en met een vleugje country (staat op doornroosje dan)

Ja, dat is een betere beschrijving.

Cool, The Spades, ff checken of die ook in haarlem komen, zou wel leuk zijn natuurlijk!

Joey Handsome
9 januari 2007, 17:01
12th Savage Garage Trash Fest!
SUPERSUCKERS (USA)
GREEN HORNET
SONIC LITTER
+ DJs Rattle Shakin' Daddy & Crazy Mixed up Sjef



Supersuckers is de beste rock 'n roll-band ter wereld. Tenminste, zo verkoopt frontman Eddie Spaghetti zijn vuige rockkwartet. En Eddie is niet de enige die dat vindt...

De vier rockers tourden met Pearl Jam, The Ramones, Social Distortion, Rolling Stones, Aerosmith, Neil Diamond, Mudhoney, Bad Religion, The Ramones, Motorhead, The Dwarves en vele andere wereldbands.




'If you don’t like the Supersuckers, you don’t like Rock-N-Roll', aldus Lemmy Kilmister van Motorhead.




Green Hornet is een trio bestaande uit de ex-leden van The Firebirds en Beavers. Vuige heftige Rock ’n Roll met een zwierig swingend orgeltje dat de dansklieren prikkelt. En dan is er ook nog Sonic Litter “wild psychedelic sixties garagepunk quartet” zoals ze het zelf zeggen, need we say more…?



En voor wie maar geen genoeg kan krijgen van dit Trash fest kan tot diep in de nacht nagenieten in ons eetcafé op de Savage Garage Afterparty.



Het Savage Garage Trash Fest is terug en beter dan ooit tevoren!


Za. 10 februari 2007
Kleine Zaal
Prijs € 10,-
Open 20.00 u Aanvang 20.30 u


voorverkoop:
Klik hier voor de online voorverkoop

Kaarten zijn ook te koop bij Ticketservice, zoals de grote postkantoren, grote VVV's en GWK's. VVK is ook mogelijk aan de kassa van Patronaat, wo t/m za van 17:00 tot 20:00 uur en tijdens activiteiten. (1,- servicekosten).


Zo, dit staat op het de website van het Patronaat.

mdb
9 januari 2007, 18:42
damn kan nie twachten! ook door de spades! hoop dat het net zo leuk word als bij the hellacopters, wat een show was dat menomen!

Joey Handsome
9 januari 2007, 19:30
Hehe, ik weet nog wel dat de Spades in het oude Patronaat kwamen. Best een toffe tent was het toen. Deed een beetje aan de oude zaal van de Melkweg denken.
Maar goed. Het was heel gezellig en er werd goed gedronken zowel op als voor het podium. Toen stond die Dennis van MTV daar opeens met een duizendklapper in z'n handen en hij vroeg om een vuurtje. Die heb ik hem toen maar even gegeven. Dat ding de pit in gedonderd. Wat een chaos. Het ding wilde ook maar neit uit.