PDA

View Full Version : Pedaaltjes testen ZH/NH



MizZoo
9 januari 2007, 15:43
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort overdrive pedaaltjes gaan testen en ik zou graag jullie mening horen over gitaarwinkels in de buurt van Den-Haag, Amsterdam, Evt. Rotterdam (ik woon zelf in omg. Leiden).

Ik ben op zoek naar een winkel waar ze toch wel behoorlijk wat (boutique) pedaaltjes hebben, en een beetje goeie service, ik wil wel op m'n gemak een paar pedaaltjes kunnen testen natuurlijk. Lage prijs zou erg mooi meegenomen zijn, maar is niet hoogste prioriteit, misschien heb ik na wat testen m'n ideale pedaaltje gevonden, en als dat pedaaltje makkelijk 2e hands te krijgen is ga ik 'm waarsch. niet nieuw kopen.
Maar toch, een winkel met een lage prijs is altijd mooi ;-)

Oh, en nog wat, is het verstandig om je eigen amp mee te nemen? Ik heb een oude Roland Jazz Chorus JC-85, dus ik denk niet dat die veel te vinden is in de gemiddelde gitaarwinkel. Gitaar is USA Strat, dus die hebben ze daar wel hangen neem ik aan.

Mitch
9 januari 2007, 19:06
Jij wil een zaak met een ruim assortiment pedalen in het hogere segment, met goeie service en lage prijzen en je wil daar aankomen met een oude solid state bak en dan vervolgens ondanks die lage prijzen niks kopen en Marktplaats afstruinen ?

Naast ontzettend tegenstrijdig klinkt het als: middagje Feedback.

MizZoo
9 januari 2007, 20:44
Hmm.., heb je wil gelijk in eigenlijk.
Ok, vergeet dat Marktplaats gedeelte.. Gewoon een goede winkel met niet al te hoge prijzen en veel pedaaltjes ;-)

jozum
9 januari 2007, 21:04
ik ga (in adam) naar:

dirkwitte = redelijk groot assortiment, goedkoopste grote winkel.
dijkmanmuziek = iets meer upmarket met dito prijzen. grote winkel ook.
sound plaza = kleine winkel, hoger segment, gezelligheid en veel kennis.

MizZoo
10 januari 2007, 15:42
is Pro Music Store wat? (A'dam)

www.promusicstore.nl

De prijzen en assortiment zien er in ieder geval goed uit (op de website)

DREAMMACHINE
10 januari 2007, 17:20
...in rotterdam, ben er zelf nooit geweest maar op de site lijkt het aanbod wel aardig en de prijzen ook niet verkeerd.

stratestic
10 januari 2007, 21:31
Pro music vind ik een erg goede zaak. Hebben behoorlijk veel boutique spullen vooral overdrive pedalen tegen redelijke prijzen. Je wordt ook altijd goed geholpen.

MizZoo
11 januari 2007, 15:18
...in rotterdam...

O jah, bedoelde ik ;-)

Ik ga binnenkort wel ergens langs, weet nog niet zeker waar, maar die Pro Music ziet er wel erg goed uit. Ik laat jullie wel m'n mening horen over de winkel, en evt. de pedaaltjes die ik ga uitproberen.

Bedankt.

Mitch
11 januari 2007, 15:32
Zaten vroeger hier in Schiedam. Hun assortiment is vrij aardig. Sfeer/service hangt zeeeer sterk van de persoon af. Er zijn aardige lui, maar ook ontzettende sufkutten.

Rormo
11 januari 2007, 16:24
Ik zou ook zeggen Feedback. Rockpalace Den haag heeft ook wel redelijk wat, maar Feedback toch nog net iets meer. Maar een hele dag testen en vervolgens op makrtplaats kopen is een tikkie asociaal.

cardinal
11 januari 2007, 18:49
kaat gitaaren in zaandam heeft een leuk assortiment en inderdaad dijkman en dirk witte hebben best wat staan.

Ach en dan kopen op marktplaats. Misschien een gitaarnetdag organiseren waar je van alles kan proberen.

Als mensen kopen op marktplaats blijft de tweedehands prijs ook een beetje normaal en dan durven mensen het ook nieuw te kopen.