PDA

View Full Version : Gevorderde gitarist, omgeving Amersfoort



bollocks37
9 januari 2007, 13:19
Onze huidige coverband is het allemaal een beetje zat na een aantal jaren hetzelfde te doen.
We hebben besloten om het eens te proberen als tribute band en ons helemaal te gaan toeleggen op één band: Pearl Jam

Niet omdat we allemaal blinde fans van PJ zijn, maar we vinden het goede muziek, op het juiste niveau om goed speelbaar te zijn en toch voldoende uitdaging te bieden.

Het doel is in eerste instantie samen goede muziek te maken en elkaar daarin naar een hoger niveau te stuwen. Uiteindelijk moet er dan een goede show in elkaar gedraaid worden en gaan we af en toe het podium weer op.
Er wordt een keer of 3 per maand gereperteerd in Amersfoort op de dinsdag met uitwijk naar donderdag.

Omdat ik tot op heden de enige gitarist was in de band, hebben we dus nog een gitarist nodig.

We zoeken een gevorderde gitarist die graag zijn tanden zet in de muziek van Pearl Jam.
Band/podium ervaring wordt wel zeer op prijs gesteld maar is niet absoluut noodzakelijk.
Belangrijker is dat je kunt/wilt samenwerken met een andere gitarist, dus kunt luisteren naar het totaal en wilt geven en nemen in de verdeling van de stukken.
We zoeken met alle respect geen beginners die het al doende wel willen leren, maar een gitarist die met redelijke snelheid de nummers kan instuderen

De gemiddelde leeftijd van de band is 35 jaar. Niet heel erg belangrijk maar toch aardig om te weten.

Stuur als je intresse of vragen hebt aub een email naar erwin@no-discussion.nl

Arjo
11 januari 2007, 12:52
Klinkt goed, was het niet dat ik mijzelf zeker geen gevorderde gitarist noem, (ben ook weer geen beginner) maar mijn techniek laat zeker te wensen over helaas (zeker bij de PJ nr's), anders had ik wel een keer willen jammen.

Arjo

bollocks37
12 januari 2007, 12:35
je hebt een pm...

bollocks37
20 januari 2007, 23:49
Mmm ik had iets meer reacties verwacht.

Kom op jongens, ik kan niet beide partijen in m'n eentje spelen en heb iemand nodig om de lastigste solos op af te schuiven ;)

Meneer I.
21 januari 2007, 11:02
Helaas is Amersfoort te ver weg voor mij (Castricum). PJ was vroeger ook een van mijn favorites en mijn leeftijd (32) had ook goed gepast, maar helaas.

FruscianteFan
21 januari 2007, 13:48
Een Pearl Jam cover/tribute band lijkt me erg leuk, denk ook wel dat ik het aan zou kunnen. Alleen woon ik in Nijmegen en komt dinsdag voor mij totaal niet uit.

bollocks37
21 januari 2007, 16:07
Tja Nijmegen en Castricum zijn iets te ver weg van Amersfoort om nog praktisch te zijn.
Maar met Utrecht, Hilversum etc. onder bereik zouden er toch voldoende gitaristen voorradig moeten zijn.

Ik hoor het me nog zeggen tegen de rest, goede gitaristen zat, da's geen probleem...(sta ik straks mooi voor lul :)).