PDA

View Full Version : MXR Zakk Wylde Overdrive problemen



rory69
8 januari 2007, 20:17
Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag: Is er nog iemand die last heeft met de schakelaar van de MXR Zakk Wylde overdrive?? Het geluid wordt zacht bij inschakeling en klinkt krachtloos, na nog een keer trappen doet ie het weer. De eerste keer dat ie dit kreeg ben ik terug gegaan naar de shop en kreeg een nieuwe mee, deze begaf het wederom...Daarna nog een keer gerepareerd, maar na korte tijd hetzelfde probleem. Nu moet ik weer terug. Vraag me gewoon af of er meerdere zijn die hier last van hebben, aangezien MXR over het algemeen betrouwbaar is...

Ik hoop op wat reactie,

Groeten!!

sjoerd5
8 januari 2007, 20:23
Verplaatst naar effectpedalen/overige randapparatuur

robert-gitarist
8 januari 2007, 20:58
Dat is toevallig,ik heb echt exact het zelfde probleem.Snap dr geen drol van.Probleem is dat ik het bonnetje niet meer heb dus ook niet meer terug kan.Ik heb het pedaaltje vorig jaar bij Feedback in Apeldoorn gekocht.Echt zo klote is dat.Maar ik ken het probleem dus.Heb exact het zelfde.

Dick Wolkendeck
9 januari 2007, 10:46
Ik zou zelf een goede witch (laten: bel ff een vriendje) inbouwen. Een mooie glimmende ende onverwoestbare. Een fabriek bezuinigt soms op de kleine details, met grote gevolgen. Maar gelukkig kan je met een switch als op de mxr zelf eenvoudig aan de gang.

robert-gitarist
9 januari 2007, 16:30
Mja probleem,ik kan niet solderen en ik ken ook veder niemand die het wel kan.Probleempie dus :(

Daniël_san
9 januari 2007, 20:22
stuur dirk_hendrik of robbert oia een pm ;)

Dirk_Hendrik
9 januari 2007, 21:59
Robert-G,

Daar je me toch al post gaat sturen (ja ja, och toch) zou je em even mee kunnen sturen. N.a.v. dit draadje begin ik benieuwd te worden naar dit probleem.