PDA

View Full Version : stagg



siemeke
24 december 2002, 15:29
hee wat vinden jullie van een stagg I-300VT JK model Vi????

bvd!

Ibanez
24 december 2002, 15:36
stagg sucks sowieso, koop wat beters...

Jay Cal
24 december 2002, 18:38
Geez Ibanez.. Doe eens normaal in plaats van mensen de grond in te stampen (zeker nog in het puberale stadium... In that case it's hard to blame you).

Back on topic;

Ik neem aan dat je deze stagg bedoeld:
http://www.emdmusic.be/images/12203.jpg

Leuke gitaar als je van goedkope jacksonkopietjes houdt. Mocht je voor hetzelfde geld een kwalitatief betere gitaar (met hetzelfde uiterlijk) willen krijgen dan adviseer ik je te zoeken naar 2ehands charvels, jacksons en kramers. Vaak vind je goede Japanse modellen voor rond de 300 euro op marktplaats ed.

Suc6!

Kitaarhiero
24 december 2002, 18:57
Stagg, als je een goedkope PRS lookalike zoekt...

Ibanez
24 december 2002, 20:49
Op 2002-12-24 18:38, schreef Jay Cal:
Geez Ibanez.. Doe eens normaal in plaats van mensen de grond in te stampen (zeker nog in het puberale stadium... In that case it's hard to blame you).
Sorry, het was idd een beetje te snel gezegd maar grond in stampen van mensen vind ik ook erg overdreven. Maar ik dacht niet echt na over mijn reactie, hij was ook erg nutteloos :smile:

siemeke
26 december 2002, 20:05
maar ja voor 100 euro

Swan
26 december 2002, 21:19
voor 100 euro kan je meer brandhout bij de gamma krijgen

green_day
28 december 2002, 22:44
ik zou egt doorsparen hoor.. 100 euro is niet echt veel

ArthurS
28 december 2002, 22:52
Wat de twee boven mij bedoelen is dat 100 euro heel erg weinig geld voor een gitaar is. Zo weinig dat het erg onwaarschijnlijk is dat de gitaar van acceptabele kwaliteit is, zelfs voor een beginner.

Je kan misschien beter kijken of het mogelijk is om even door te sparen en dan het instapmodel Yamaha Pacifica te kopen. Dat is waarschijnlijk een aanzienlijk betere gitaar, waar je (ook als beginner indien je dat mocht zijn) veel meer aan zal hebben :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ArthurS op 2002-12-28 22:55 ]</font>

Thomasvv
28 december 2002, 23:09
Dawou ik zeggen jah!

De Pacifica is een zeer goeie instapgitaar, heb er zelf eentje 2 jaar gehad. Klonk aardig, speelde super. Eigenlijk vind ik het best wel jammer dat ik m toen verkocht heb, want met een beetje geknutsel (nieuwe elementen en misschien wat nieuwe hardware her en der) was het echt een retegoeie gitaar geweest...

en dat voor rond de 200-300 euro..

BLOK182
29 december 2002, 14:30
Bovenstaande Stagg (superstrat type) is eerlijk gezegd zwaar klote, die humbucker piept aan alle kanten met scheur en de single coils klinken ook niet. Verder speelt de nek ook niet lekker en voelt ie heel goedkoop aan. Kan je nog beter (als je echt niet meer dan zo'n 100-150 euro hebt) een gewone stagg strat kopen, die klinkt ook niet echt maar dies best degelijk voor de rest :wink:
Maar ik zou wel doorsparen voor een goedkopere ibanez (desnoods tweedehands) of een Yamaha Pacifica.

tri-sonic
29 december 2002, 21:25
Hee Swan, je hebt gelijk vind ik. Als je bij de gamma om brandhout gaat heb je voor 100euro veel meer dan zo'n gitaar. Die mensen daar bezorgen het tenminste nog voor je als je geluk hebt.
Een vriendin van me heeft ook zo'n stagg strat kopie. Tis echt brol.