PDA

View Full Version : nieuw updates



pgm10th
8 januari 2007, 11:36
Een nieuw update gedaan naar beide site's.
:rockon:

strat 91
8 januari 2007, 20:43
ik vindt dat je echt van die gruwelijk lauwe gitaren erop hebt staan en zeker als je bedenkt dat ej sommige zelf hebt gemaakt.

en ik heb trouwens dezelfde n2 waar de dots ook aan de bovenkant zitten. weet jij wat meer over die gitaar?

gegroet strat 91

pgm10th
9 januari 2007, 08:35
ik vindt dat je echt van die gruwelijk lauwe gitaren erop hebt staan en zeker als je bedenkt dat ej sommige zelf hebt gemaakt.

en ik heb trouwens dezelfde n2 waar de dots ook aan de bovenkant zitten. weet jij wat meer over die gitaar?

gegroet strat 91

Wat wil je weten over die N2?

strat 91
10 januari 2007, 21:41
nou waarom ik er zo verrot weinig informatie over kan vinden en waarom bijvorbeeld de dots aan de boven kant zitten. en of er nou een echte of een nepper van een bill lawrence inzit.

gegroets strat 91:)

pgm10th
15 januari 2007, 08:26
nou waarom ik er zo verrot weinig informatie over kan vinden en waarom bijvorbeeld de dots aan de boven kant zitten. en of er nou een echte of een nepper van een bill lawrence inzit.

gegroets strat 91:)

Het is wel een echte, maar door een Koreanse washburn fabriek gemaakt.
Bijna alles aan de gitaar is het zelfde, alleen de neck pickup is een "betere" pickup in vergelijking met de US NS2.
Deze heeft een iets hogere Gain dan de US NS2.

Guitarik
4 februari 2007, 22:48
Misschien ben ik een mierenneuker, maar ik zou wel even de taalfouten eruit halen. Bijvoorbeeld 'since' ipv 'sins' of 'a lot' ipv 'allot'. Maar ja ik vind dat ook snel irritant als ik wat lees. Verder een leuke site!

Hoe is die GT-8? Ik heb zelf een GT-6, maar ben nu een beetje in een losse pedaaltjes-periode geraakt.

pgm10th
6 februari 2007, 13:58
Misschien ben ik een mierenneuker, maar ik zou wel even de taalfouten eruit halen. Bijvoorbeeld 'since' ipv 'sins' of 'a lot' ipv 'allot'. Maar ja ik vind dat ook snel irritant als ik wat lees. Verder een leuke site!

Hoe is die GT-8? Ik heb zelf een GT-6, maar ben nu een beetje in een losse pedaaltjes-periode geraakt.

Nee klopt wel, maar wees eerlijk, ik ben er wel conucuent mee, want ik type het overal fout :)
Nee zonder dolle, ik weet dat er wel een aantal fouten in zitten, maar ik ben met een nieuw site bezig du dat komt wel goed.
Maar ik vind het wel altijd lekker als er mensen zijn die me op die fouten wijzen, want omdat ik weet wat er staan moet, lees ik zelf vaak over die fouten heen.
Dus het is zeker geen mierenneuken!

Over die GT8, hij is te gek.
Er zit een veel bredere sound in dan die GT-6.
Eerst wilde ik die namelijk kopen, maar toen kwam die GT-8 uit, en ik was meteen verliefd.
Omdat je in dat ding zo veel meer mogelijk heden heb qua amp instellingen en zo.

Maar misschien leuk om te weten, ik heb hem tekoop staan.
Dus mocht je overwegen er een aan te schaffen, hij is te koop.
Ik speel momenteel over een over een Line6 POD XT die voor mij style even beter uit komt.
En momenteel die GT-8 dus niet gebruik, en weg mag. (ik zal er wel spijt van krijgen denk ik) :)

Anyway, bedankt voor je aandacjt op mijn site. (en type o's)
Rock u later!!

Denny

bass blom
8 februari 2007, 13:48
Nee klopt wel, maar wees eerlijk, ik ben er wel conucuent mee, want ik type het overal fout

hopeloze zaak? :D