PDA

View Full Version : gezocht: drummer en zanger metalband



mAnoontje
7 januari 2007, 23:31
Nieuwe band zoekt gedreven metalmannen (of vrouwen) die kunnen drummen of zingen. We willen een nieuwe band starten en daarom eerst beginnen met wat covers om op elkaar ingespeeld te raken, daarna willen we zo snel mogelijk verder met eigen nummers. Repetities in Tilburg. Houd je van muziek in de stijl van Iced Earth en Arch Enemy, lang haar en bier? Heb je al enige ervaring opgedaan in andere bandjes? Heb je net zo’n stem als Matthew Barlow of drum je net zo snel en strak als Dave Lombardo? Ben je minimaal 18? Dan zoeken we jou! Heb je interesse, stuur dan even een mailtje met wat over jezelf en je muzikale invloeden naar jeroen@cross-fire.be

Tho
8 januari 2007, 10:01
drum je net zo snel en strak als Dave Lombardo?

Mag ik u heel veel succes wensen? :)

mAnoontje
10 januari 2007, 16:40
Mag ik u heel veel succes wensen? :)

ja hoor, maar je snapt zelf ook wel wat ik bedoel, IETS minder mag wel ;)

het gaat er voornamelijk om dat hij/zij van dezelfde muziek houdt en redelijk
kan spelen dan zijn wij al blij!

Tho
14 januari 2007, 00:27
ja hoor, maar je snapt zelf ook wel wat ik bedoel, IETS minder mag wel ;)

het gaat er voornamelijk om dat hij/zij van dezelfde muziek houdt en redelijk
kan spelen dan zijn wij al blij!

haha, dat begrijp ik. Maar het zou kunnen dat mensen zich laten afschrikken ;)

Hiddie
14 januari 2007, 10:32
haha, dat begrijp ik. Maar het zou kunnen dat mensen zich laten afschrikken ;)

Het zou me verbazen als er mensen zijn die het net zo verkeerd interpreteren als jij dat doet :P

Tho
14 januari 2007, 15:10
Het zou me verbazen als er mensen zijn die het net zo verkeerd interpreteren als jij dat doet :P

Lees even beter oetlul, dan zie je dat ik het helemaal niet verkeerd interpeteer :chicken:

Hiddie
14 januari 2007, 19:00
Lees even beter oetlul, dan zie je dat ik het helemaal niet verkeerd interpeteer :chicken:

Denk ff na debiel. Als je het goed interpreteren waarom geef je dan zo'n domme en irritante reactie?

mAnoontje
14 januari 2007, 20:48
bedankt voor de bumps, maar vecht het liever uit via pm

Tho
15 januari 2007, 19:45
Denk ff na debiel. Als je het goed interpreteren waarom geef je dan zo'n domme en irritante reactie?

Omdat je verschikkelijk aan't happen bent :)
Sorry manoontje.

Tho
15 januari 2007, 19:46
Mag een mod mijn posts even weghalen? Ik heb het verschrikkelijk vervuild na mijn eerste post :sssh: