PDA

View Full Version : ook maar ff een song posten



worst
7 januari 2007, 23:10
hey,

ik denk kom laat ik ook ff iets posten dus hier issie dan

http://www.speedyshare.com/590216230.html


opgenomen in cubase.

drums:roland td8 en die met de gelinkt met de midi kabel naar dfhs maar ik heb de drumtrack nog niet gebounced dus klinkt een beetje dood nog.

gitaar:mesa boogie studio pre amp naar laney keyboard versterker naar marshall 1x12 cabinetje en opgenomen met een shure sm57.

bas: guitar rig :P

verder nog een paar plugins gebruikt voor de solo en het intro

worst
8 januari 2007, 15:36
45 keer bekeken en geen 1 reactie?


noohhhhh :)

Don Capo
8 januari 2007, 15:42
Sorry worst, het duurt soms even voordat er mensen uitzichzelf reageren in dit forum.

Het is niet mijn muziek, maar kan er goed naar luisteren en beluister het nu al voor de tweede keer, dus dat wil zeggen dat het me wel boeit.

Vind het ok afgemixt al mag de solo wel iets meer naar voren komen, mijn mening.

DTmaster
8 januari 2007, 17:14
ja ik hem hem geluisterd alleen je drum mogen wat harder in the mix , wel leuk

glennshred
8 januari 2007, 17:23
Bij mij over mn hifi klinken de bas en de drums dichter
en klinkt het nummer nogal dof..

Voor de rest goed gespeeld :rockon:

worst
8 januari 2007, 19:09
he

ja moet het ook nog afmixen en het is wel de bedoeling dat het nummer iets langer wordt...

Makor1966
8 januari 2007, 19:32
Best geinig, had het ook wel mooi gevonden als ie na het intro in de ballad-mode was geschoten, maar leuk hoor. Ik heb hier ook een uitgeklede versie van Cubase (LE) liggen, zat bij m'n Zoom G2.1u, toch maar eens installeren, kijken wat het is, al speel ik nog niets dat het waard is opgenomen te worden... op de zang na dan.

jorrit
9 januari 2007, 18:06
ik denk dat de meeste mensen (zoals ik iig) gewoon een link aan willen klikken en dan iets horen....

Gitaro
11 januari 2007, 05:52
Het rockt lekker hoor. Lekker geluidje.

F-axe
11 januari 2007, 15:51
Hey! Klinkt lekker ruig man! Vet hoor!

Bl44t44p
11 januari 2007, 16:20
ik denk dat de meeste mensen (zoals ik iig) gewoon een link aan willen klikken en dan iets horen....

Nouja, 2 keer klikken, zo erg vind ik dat ook weer niet. Nog net geen Rapidshare ;)

Maargoed, klinkt wel leuk alleen verzuipt de gitaar soms een heel klein beetje (vooral door de drums). Wel lekkere riffjes en solo :) Ietsss te abrupt einde!

Ic3gl0vE
11 januari 2007, 17:28
he

ja moet het ook nog afmixen en het is wel de bedoeling dat het nummer iets langer wordt...


Dit rockt wel! Oldschool haren wapperen dit ;)

Houdt bij het afmixen het laag in de gaten. Ik heb het idee dat de basdrum op het moment de mix een beetje dicht laat klappen. Zoals al eerder gezegd, is het geheel wat dof.

Slevin
11 januari 2007, 20:55
Echte toffe achtergrond muziek ( voor mij ;D ), en dat is heel positief ! :)

jw009
11 januari 2007, 21:27
klinkt lekker! DOet me beetje aan alice in chains denken, vooral het begin.

worst
12 januari 2007, 00:37
hey,

leuke reacties en daarvoor bedankt :)

maareh nummer is ook nog niet af...ben nu klaar met het nummer en ga morgen afmixen en dan post ik hem wel even...

verder ja die bassdrum... ik denk dat dan komt doordat de drums nog niet zijn gemixed. komt ook wel goed denk ik.

kwa gitaar sound zit er denk ik ook nog iets te veel bas in.

het geheel wordt denk ik wel wat minder dof als het afgemixed en gemastered is...(lange leve de fatman buizen preamp!!!)


het nummer deed me trouwens achteraf een beetje aan de nummers die op de cd load staan van metallica.

worst
13 januari 2007, 19:10
owkeej...

hier is de gehele versie afgemixed.

ben er niet heel erg tevreden over aangezien het buisje van de preamp het heeft begeven maarja...

heb hem dus in cubase gemasterd en zag daar dat ie gwoon konstant piekt ook al hoor je dat niet zo heel erg...

ik hoop dat jullie et wat vinden.

ik mis er zelfs nogal een zang partij in...maarja ik ken nie zingen :P

klik op de link
http://www.speedyshare.com/600214542.html

Thom TK
13 januari 2007, 19:41
Klinkt lekker fris! Mooi gespeeld ook.
Weet ik ook weer hoe een studie preamp klinkt :)

Lennert
13 januari 2007, 21:12
Ghehe je blies de foto van m'n vriendin omver! :D maarja wie zet dan ook de foto van z'n vriendin voor z'n woofer..

Lekker nummer! ga ik vaker luisteren :) En idd je kunt wel horen dat de amp niet helemaal lekker is. Maar als je het niet gezegd had had ik het misschien niet opgemerkt :P

Rock on!

Azrael
13 januari 2007, 21:16
Voor zover ik hoor klapt door de drum de complete mix in elkaar. Alsof je OF gigantisch loopt te clippen of er zit een onwijze compressie op. Maar ik gok ook dat er behoorlijk wat clipping in zit (niet getest). Overgens is het idee van het nummer wel grappig. Niet echt speciaal maar wel luisterbaar en simpel te begrijpen.

worst
13 januari 2007, 23:12
nou ik heb het dus over het buisje van de preamp waardoor ik de eindmix altijd laat lopen om hem vervolgens weer op te nemen :)

dat geeft normaal gesproken iets meer dynamiek.

ga nog wel een beetje mixen want op de enen hifi set klinkt het lekker en op de andere klinkt het idd alsof de drums constant clippen...

ben vanhoof
14 januari 2007, 17:28
De intro riff is echt vet, de volgende gaan wel. Kan je best n leuk liedje met maken. Zit je niet in een groep ofzo zodat je dit kan uitwerken?

worst
14 januari 2007, 21:07
nee ik ben een bandje aan het vormen om dit soort muziek e maken.

dus mischien wordt het nog eens wat :)