PDA

View Full Version : gegroet



matty
7 januari 2007, 12:27
ik ben matty, ben van hasselt (belgisch hasselt) en woon in antwerpen.
ik heb 8 jaar drums & percussie gedaan op de muziekacademie maar wegens verhuizen etc kan ik niet meer drummen (elektronische drums is echt niet leuk) en dus speel ik nu al een paar jaartjes gitaar, al maak ik niet veel vorderingen.

op het moment heb ik enkel een squier strat uit 93 die dringend eens nieuwe electronica zou moeten hebben, een super klassieke gitaar uit de jaren 60 (nog van men moeder geweest) die ongelooflijk fijn speelt en door de barsten in het bovenblad zelfs wat distortion kan produceren :)
verder heb ik ook nog een midi keyboardje dat aangesloten is op mijn macbook pro, en een presonus geluidskaart

ik ben aan het sparen voor:
- orange tiny terror
- een cab (weet nog niet welke)
- fender highway one tele daphne blue

ik zit hier nu een weekje en het lijkt me hier reuze gezellig!
nederlanders zijn gewoon veel leukere mensen dan belgen :)

Tho
7 januari 2007, 12:41
Welkom Matty! Ik vind ze allebei even gezellig, daarom ben ik half vlaming, half Nederlander :D

hendrix2
7 januari 2007, 13:04
ik zit hier nu een weekje en het lijkt me hier reuze gezellig!
nederlanders zijn gewoon veel leukere mensen dan belgen :)
Klopt, maar ik ben nog net iets leuker dan de Nederlanders! ;)
alvast welkom hier!

Hiddie
7 januari 2007, 13:15
welkom

Moge jij veel plezier beleven aan je gitaar.

vulvasonic
7 januari 2007, 15:20
Welkom!

Je begint met een leuk setje.
Veel plezier hier. :)

GunMetalBlue
7 januari 2007, 16:37
Hallo hier! Ik vul mezelf dan maar als derde half nederlands belg, belgische nederlander (whatever) aan.

Als je die Tiny Terror hebt... REVIEW!! Ik ben beniewd wat dat kleine bakje doet :)

matty
7 januari 2007, 17:59
Hallo hier! Ik vul mezelf dan maar als derde half nederlands belg, belgische nederlander (whatever) aan.

Als je die Tiny Terror hebt... REVIEW!! Ik ben beniewd wat dat kleine bakje doet :)

ik heb hem paar dagen geleden getest in de winkel en in deze topic staat wat ik ervan vond:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=85498&page=1&pp=10

misschien is het wel een beetje de honeymoon periode ook dus een waarschijnlijk objectievere review zal ik je geven als ik hem al een maand heb ofzo

GunMetalBlue
7 januari 2007, 22:37
aha, bedankt!