PDA

View Full Version : gitaarles Brussel, asse, zellik



GunMetalBlue
6 januari 2007, 23:23
hoi,

geef jij gitaarles? Ik ben 'beginner' die al twee jaar op zijn eentje aan het kloojen is.

Moakt mij 'gevorderd' alstublieft!! :D

Liefst omgeving Brussel, Liefst in Asse, Liefst in Zellik

heavy-metal-thunder
7 januari 2007, 12:39
bij Noisegate in Asse kan je lessen volgen. Ook bestaan er in jouw regio muziekacademies waar je de richting Jazz- en lichte muziek kan volgen voor electrische gitaar. In die richting hoef je niet noodzakelijk jazz te leren, blues rock.. vallen ook onder het genre lichte muziek. Lessen/schooljaar start in september t.e.m. juni.

En via de jeugdienst van de gemeente Asse worden er ook lessen gegeven.

GunMetalBlue
7 januari 2007, 22:33
Ik zoek net een noise-gate alternatief, ik heb een beetje het gevoel dat het daar een lessenfabriek zou zijn,

Am I wrong?


die jeugddienst ga ik eens bekijken, thx

heavy-metal-thunder
8 januari 2007, 21:31
geen idee, heb er nooit les gevolgd. Anderzijds, iemand met veel ervaring in lesgeven, daarbij maak je mss het meeste vordering. Ik heb ooit met een drummer gespeeld die daar een jaartje les had gevolgd. hij deed het alvast heel erg goed (zal wel met talent te maken hebben, zeker). Volgens hem werd er vooral op gewerkt om zo snel mogelijk in een band te spelen. Privéles is ook een alternatief, maar niet goedkoop. Reken maar op minstens 15u/uur. Alhoewel, Noisegate is ook niet goedkoop.

Via de jeugddienst is het goedkoopste alternatief. Ik dacht wel dat het klassikale lessen zijn, in groepjes van x leerlingen. Navragen, is de boodschap.

Outrage
9 januari 2007, 13:38
Geeft Erik Van Biesen geen les bij Noise Gate? Ik heb van hem les gehad en was en ben daar zeer tevreden over.

caliban
9 januari 2007, 16:26
Als je tot leuven kan komen, wil ik het doen. We regelen we een goed prijsje. Kom eerst maar een keer gratis proberen als je wil.

GunMetalBlue
17 januari 2007, 12:02
Leuven is wat ver, als het in asse kan :)

gorgasm
17 januari 2007, 17:58
conservatorium Brussel!
http://www.kcb.be/