PDA

View Full Version : Carvin?



Kapitan Yonker
24 december 2002, 12:02
eya, ik ben net nieuw op dit forum en had een vraagje..

waar kan ik in nederland aan carvin produkten komen?

gr. J

Barret Wallace
24 december 2002, 12:22
Neem contact op met een gitaarzaak en vraag of er een Nederlandse importeur is die CarvinŽ produkten verkoopt

stringer
24 december 2002, 16:58
Carvin heeft (wat ik weet) geen importeur meer in de Benelux. Je kunt spullen gewoon rechtstreeks bestellen via de website daar CARVIN eigenlijk een postorderbedrijf is.

Patrick M.
24 december 2002, 17:02
De importeur van vroeger is gelukkig weg (stelletje prutsers uit Enschede), er is inmiddels gelukkig weer een nieuwe!

De Nederlandse Importeur:
Off the wall Sound
Harry van der Wal
Carvin Nederland
0518-403332
offthewall.harry@worldmail.nl

De prijzen in Nederland t.o.v. de prijzen in Amerika (dus tov de prijzen op http://www.carvin.com):
Voor de gitaren zelf moet je rekening houden met een factor 1,4. Dus
bijvoorbeeld kost de Bolt ongeveer euro 726,60.
Voor alle opties moet je ook de factor 1,4 aanhouden, maar dan moet je nog
19% BTW erbij optellen. Dit is bij benadering, voor de exacte prijs ff contact opnemen met de importeur.

Ik heb zelf ook een Carvin, en ben er zeer over te spreken. Zeer hoge kwaliteit, bespeelbaarheid, goed geluid en relatief heel goedkoop. Mijn DC 127 is onvergelijkbaar veel beter dan de Ibanez RG570 die ik had.

Bestellen via de Carvin website is niet mogelijk, de fabrikant in Amerika levert niet aan particulieren in het Buitenland. Je kunt wel naar http://www.carvin.de, de Duitse importeur/distributeur, die levert wel aan het buitenland.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Patrick M. op 2002-12-24 17:04 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Patrick M. op 2002-12-24 17:05 ]</font>

stringer
24 december 2002, 17:07
Goh, weer wat geleerd vandaag.

Kapitan Yonker
25 december 2002, 00:03
nice, thx guys
en bedankt voor de info over de nieuwe importeur patrick

'k zit zelf al een tijdje te azem op de holdsworth fatboy en de legacy.. zal ff een mailtje versturen

KY

Shay
28 december 2002, 15:40
Hoi,


Er was een Carvin Music in Den Haag. De eigenaar was Ab van voormalig feedback maar ik weet niet of hij verhuist is of dat hij gestopt is.

Top gitaartjes hoor Carvin. :wink:

7th heaven
28 december 2002, 21:17
de carvin music shop bestaat dacht ik niet meer volgens mij moet je die dingen gewoon via internet bestellen. zo ie zo was carvin vroeger een een merk dat alleen via een postorder bedrijf kon bestellen. en je die dingen alleen kon kopen via een post order

Kapitan Yonker
29 december 2002, 02:07
uhuh alleen zijn postorders van carvin.com alleen bechikbaar voor de vs, niet voor ons :sad:

Maiden Michiel
11 augustus 2003, 14:25
Ziet er niet duur, doch kwalitatief goed uit! OFR altijd optineel da's beter!!