PDA

View Full Version : Festivals 2006



JimiDylan
6 januari 2007, 18:16
Vraagje: Ik wil dit jaar voor het eerst in me leven naar een festival gaan, lowlands, pinkpop, etc. Het liefst 3 dagen. Ik ben niet zo'n groot liefhebber van trash/death metal, alles daaronder vind ik geweldig. Verder, alcohol, wiet, paddo's, vrouwen en muziek, welke raden jullie mij aan? En weet iemand toevallig ook welke bands daar dan aankomend jaar optreden en wanneer het is.
Alvast bedankt voor jullie reactie. :hippie:

Fuhgawz
6 januari 2007, 18:53
http://www.festivalinfo.nl :D

Ik kan je Rock Am Ring en Rock Werchter ten zeerste aanraden! Exacte data weet ik niet dus die moet je zelf opzoeken en programmas zullen nog lang niet bekend / compleet zijn dus daar kan ik je ook niet mee helpen.

cardinal
6 januari 2007, 21:57
Ik heb gespeeld op dynamo, lowlands en pinkpop en moet zeggen dat het sfeertje op pinkpop erg leuk was. Maar lowlands is denk ik meer je ding. Daar is altijd wel voor ieder wat wils.

savecracker85
7 januari 2007, 00:20
sziget..het ultieme festival wat mij betreft, (en ik heb die in nederland/belgie voor het grootste deel bezocht..)

op sziget heb je btw ook een appart metal podium waar de hele dag die muziek gespeeld wordt.. En het leuke is, het festival duurt een volle week :)

Pun
7 januari 2007, 01:55
Als je naar een festival in 2006 toe wilt, dan kan dat nog wel eens lastig worden (sorry voor de lullige opmerking) :)

Pinkpop afgelopen jaar was een zeer leuke ervaring.

JimiDylan
7 januari 2007, 13:39
Als je naar een festival in 2006 toe wilt, dan kan dat nog wel eens lastig worden (sorry voor de lullige opmerking) :)

Pinkpop afgelopen jaar was een zeer leuke ervaring.
Haha, ja ff aangepast. Ik heb van meeste mensen gehoord dat Lowlands voor mij waarschijnlijk t leukste zou zijn. Hier hoor ik dus ook pinkpop naar voren komen, ff kijken wanneer de artiesten bekend zijn, kan je vast een betere keuze maken. Nog een vraagje: moet je er bij die kaartjes snel bij zijn? Of zijn er altijd wel kaartjes te krijgen?

Brammibal
7 januari 2007, 23:33
het raakt eignelijk nooit uitverkocht. Zeker pinkpop niet.