PDA

View Full Version : Listen to THE ARK!



fullorder
6 januari 2007, 17:58
Opnieuw maar weer eens een poging om een potje te breken voor "the most glamorous band of the world":
THE ARK!

Ik vind het namelijk totaal onbegrijpelijk dat deze wereldband tot op heden nog nauwelijks bekend is geworden in Nederland. :???:
De drie albums die de heren hebben uitgebracht zijn al briljant, echter hun liveshows brengen je gegarandeerd tot een veelvuldig hoogtepunt. Denk aan de glam van The Darkness (en hun voorgangers), maar dan met veel meer diepgang. Een beestachtige rockshow, maar dan met echt goede liedjes.

check: http://youtube.com/watch?v=9LYLo67rEEk
Helaas vind je op youtube alleen maar live-registraties van mobiele telefoons, dus
je zult even door de ranzigheid heen moet prikken. De kenner zal het echter zien en zichzelf afvragen: "Waarom heb ik deze band nog niet gezien?!?"

De rest van Europa weet het al lang, maar Nederland blijft hopeloos achter. Sterker nog, deze band treedt nooit op in Nederland, omdat er simpelweg geen kaartjes verkocht worden! En dat terwijl The Ark hier in Nederland al lang de status van (ik noem een) Queen zou moeten hebben. Ze zouden met gemak Pinkpop en Lowlands af kunnen sluiten. :rockon:

Dus bij deze een oproep aan al jullie forummers:
LISTEN TO THE ARK!

Nellyrocks
9 januari 2007, 23:04
Badankt, nu zit het dus constant in mijn kop.
Papapadeo papapadeo

fullorder
10 januari 2007, 23:26
Badankt, nu zit het dus constant in mijn kop.
Papapadeo papapadeo

Dat was nou juist de bedoeling ;)

Rockmo(ther)
18 augustus 2007, 00:42
*BUMP*

Ze komen naar Nederland!!! :cheerup:
1 oktober van dit jaar, in Waterfront Rotterdam.

Go check it out!

THW
29 augustus 2007, 12:23
Me ex was dr helemaal gek van. Ik jou het zelfde advies als ik haar gegeven heb:

Ga echte muziek luisteren!!!!!











Nee hoor grapje, ik vond ze stiekem ook wel aardig klinken :D