PDA

View Full Version : Sixties Fender Telecaster neck



p604p603
6 januari 2007, 17:44
Wie heeft of weet een Fender Telecaster neck en neckplate te koop van 1965/66/67.

Luke-wannabe
7 januari 2007, 05:01
Gast hoeveel van dit soort topics ga je nog openen...?

p604p603
7 januari 2007, 11:17
Ik stel een normale vraag andere. Ik woon ook in Boskoop (Mendelweg) en zou het fijn vinden dat zeker plaatsgenoten wat meer respect zouden opbrengen voor elkaar. Als ik 2 keer eenzelfde vraag stelt hoef je nog niet zo te reageren.

Bluesbreaker
7 januari 2007, 11:38
Ik woon ook in Boskoop (Mendelweg) en zou het fijn vinden dat zeker plaatsgenoten wat meer respect zouden opbrengen voor elkaar.

Haha, lul!!!

Nee, ik vind het een bijzonder vreemde gedachtengang, jij hebt meer respect voor plaatsgenoten dan voor niet plaatsgenoten? Ben je wel al eens naar de grote boze wereld toegeweest? Dan zul je zien dat mensen overal ongeveer hetzelfde zijn!

Luke-wannabe
7 januari 2007, 11:57
Ik stel een normale vraag andere. Ik woon ook in Boskoop (Mendelweg) en zou het fijn vinden dat zeker plaatsgenoten wat meer respect zouden opbrengen voor elkaar. Als ik 2 keer eenzelfde vraag stelt hoef je nog niet zo te reageren.
Ja dat kan misschien wel, maar ik vind gewoon dat je vrij vreemde vragen stelt. Vragen die op dit forum eigenlijk helemaal niet aan de orde zijn. Maar misschien weet je dat niet omdat je nieuw bent ofzo.

Spitfire
7 januari 2007, 12:16
Ergens heeft Luke-wannabe wel gelijk, dit is meer een marktplaats vraag.

FruscianteFan
7 januari 2007, 12:18
Ik stel een normale vraag andere. Ik woon ook in Boskoop (Mendelweg) en zou het fijn vinden dat zeker plaatsgenoten wat meer respect zouden opbrengen voor elkaar. Als ik 2 keer eenzelfde vraag stelt hoef je nog niet zo te reageren.Inderdaad vreemd om plaatsgenoten meer respect te tonen dan niet-plaatsgenoten. Bovendien heb je bij locatie niets aangegeven dus is het lastig te beoordelen waar je woont :)

Het lijkt me trouwens dat dit meer voor gitaarmarkt/marktplaats is dan voor dit forum, maar da's niet aan mij om te beoordelen.

Vonk
7 januari 2007, 12:35
Het lijkt me trouwens dat dit meer voor gitaarmarkt/marktplaats is dan voor dit forum, maar da's niet aan mij om te beoordelen.

Ik denk dat een mod dit topic sluit, aangezien een forum voor discussieren is. En dan niet over dat je wel of niet respect moet krijgen van een plaatsgenoot...

Zoek je info over een neck, kom je allemaal advertenties tegen...

Dude
7 januari 2007, 13:36
Gast hoeveel van dit soort topics ga je nog openen...?



Haha, lul!!!




Is dit het nivo waarop men reageerd op het forum ? Jammer mensen !
Luke het valt me op dat je vaker zulke domme acties hebt tegen "nieuwe" mensen, en dat stoort me waanzinnig. In mijn optiek een ban waard, onbeschoft gedrag, zelfde geld voor bluesbreaker, als dit mijn forumgedeelte was had je een een weekje op vakantie gemogen !

almarvk
7 januari 2007, 13:45
Deze gaat op slot wegens nutteloze aanval + gedrag van Luke.
Ik heb je al eerder een keer gewaarschuwd. Dit is je laatste waarschuwing lijkt mij.

Vragen? -> PM!