PDA

View Full Version : Ik heb jullie hulp nodig



Suzikane
6 januari 2007, 17:25
Hallo iedereen.......!!

Forum ziet er goed uit... :hippie: !

Ik schrijf dit berichtje omdat een kennis van mij één van zijn vrienden komt naar amsterdam. Hij heeft een aantal adresjes nodig voor zijn aankopen.

Hier is het bericht:

Hey Suzi-Q! Jerry said he had a fun time going out with you...he said you talk (a lot)...you and I would get along in a grand way. I could see us in a coffeeshop talking until the sun comes up! lol.

Hey--I have a friend coming to Amsterdam for a few days, and he's looking for some good guitar and amplifier shops. He likes to look at and buy vintage stuff, not necissarily the newr guitars and amps.

Could you help me out with a few names, addresses, and phones numbers? I'd owe you one for sure!

Have a SUPER day--see ya!

BB

Ik ben benieuwd waar jullie meekomen...want ik heb er echt geen verstand van...!

Alvast bedankt!

:cheerup:

Suzette

hoofd
6 januari 2007, 17:32
www.sound-plaza.nl
www.thestring.com
www.deplug.nl
www.palmguitars.nl

Daar hebben ze wel oude zooi.. De grote winkels zijn www.dijkmanmuziek.nl en www.dirkwitte.nl. On a personal note moet ik zeggen dat vooral Sound Plaza en The String erg aangenaam zijn.

Zo, check de websites en je hebt alle informatie die je wil :D

Suzikane
6 januari 2007, 17:53
:gitarist: Thanks dude...ik heb je berichtje doorgegeven!!!

Suzette

AART
7 januari 2007, 01:31
Purpleguitars in den haag heeft ook wel wat leuke vintage dingen staan, maar ik ben daar al jaren niet meer geweest, dus misschien dat iemand recentere informatie over die winkel heeft.

Vooral veel vintage fenders daar.

hoofd
7 januari 2007, 16:11
AART, ze vraagt naar winkels in Amsterdam.. Bovendien, ik heb het idee dat Purple Guitars ontzettende naaiers zijn, ik heb geen fijn gevoel bij die winkel.

AART
7 januari 2007, 18:46