PDA

View Full Version : Ik heb jullie hulp nodig



Suzikane
6 januari 2007, 17:25
Hallo iedereen.......!!

Forum ziet er goed uit... :hippie: !

Ik schrijf dit berichtje omdat een kennis van mij één van zijn vrienden komt naar amsterdam. Hij heeft een aantal adresjes nodig voor zijn aankopen.

Hier is het bericht:

Hey Suzi-Q! Jerry said he had a fun time going out with you...he said you talk (a lot)...you and I would get along in a grand way. I could see us in a coffeeshop talking until the sun comes up! lol.

Hey--I have a friend coming to Amsterdam for a few days, and he's looking for some good guitar and amplifier shops. He likes to look at and buy vintage stuff, not necissarily the newr guitars and amps.

Could you help me out with a few names, addresses, and phones numbers? I'd owe you one for sure!

Have a SUPER day--see ya!

BB

Ik ben benieuwd waar jullie meekomen...want ik heb er echt geen verstand van...!

Alvast bedankt!

:cheerup:

Suzette

hoofd
6 januari 2007, 17:32
www.sound-plaza.nl
www.thestring.com
www.deplug.nl
www.palmguitars.nl

Daar hebben ze wel oude zooi.. De grote winkels zijn www.dijkmanmuziek.nl en www.dirkwitte.nl. On a personal note moet ik zeggen dat vooral Sound Plaza en The String erg aangenaam zijn.

Zo, check de websites en je hebt alle informatie die je wil :D

Suzikane
6 januari 2007, 17:53
:gitarist: Thanks dude...ik heb je berichtje doorgegeven!!!

Suzette

AART
7 januari 2007, 01:31
Purpleguitars in den haag heeft ook wel wat leuke vintage dingen staan, maar ik ben daar al jaren niet meer geweest, dus misschien dat iemand recentere informatie over die winkel heeft.

Vooral veel vintage fenders daar.

hoofd
7 januari 2007, 16:11
AART, ze vraagt naar winkels in Amsterdam.. Bovendien, ik heb het idee dat Purple Guitars ontzettende naaiers zijn, ik heb geen fijn gevoel bij die winkel.

AART
7 januari 2007, 18:46
AART, ze vraagt naar winkels in Amsterdam.. Bovendien, ik heb het idee dat Purple Guitars ontzettende naaiers zijn, ik heb geen fijn gevoel bij die winkel.

Oh, sorry, verkeerd gelezen.
Dat laatste kan wel kloppen, ik weet alleen dat ze een redelijk aanbod vintage fenders hadden.

Mithrandir
7 januari 2007, 23:02
Topic opgeschoond en verplaatst naar gitaar-diversen.

Joey Handsome
8 januari 2007, 13:08
Bij The String kunnen de prijzen dan wel eens buiten proportioneel hoog zijn. Zo wilde men daar eens een tweedehands Q-tron voor meer verkopen dan de nieuwprijs van het pedaal. :???: Leuk geprobeerd, maar niet gelukt. Ze hebben er wel erg leuke dingetjes hangen zo nu en dan.

hadv
9 januari 2007, 00:33
Rienk moet je gewoon een beetje pressen af en toe, is verder best een heel geschikte peer & heeft leuke spullen staan.

Johannes
9 januari 2007, 11:45
Dijkman (http://www.dijkmanmuziek.nl/catalog/index.php?osCsid=5f9779e094bc90bc052cfc868e6fec22)


tientekens

jertom27
12 januari 2007, 16:34
hoi ben sinds 1 jaar woonachtig in leeuwarden en kom uit den haag vanmiddag weg geweest voor een capo deze kost in den haag 9,75 euro en hier 22,50 zelfs mijn gitaar londen city is hier in leeuwarden ruim 125 euro duurder dan in den haag dus koop in grote steden en niet in kleinere echt laat je niet bestelen

Pais
12 januari 2007, 19:34
Bij welke winkel kom je in leeuwarden vaak?

drap
12 januari 2007, 23:56
Wat ook een ongelooflijke bullshit. Alsof die ene zaak in Leeuwarden met dat ene verkochte produkt de standaard is voor het veel duurder zijn van zaken in de middelgrote steden. Als de post iets korter was (en wat puntjes en komma's zo tussendoor bevatte, maar dat terzijde) dan was ie haast sigwaardig. Maar goed, niemand die je tegen houdt om lekker in dat Den Haag van je te blijven kopen.

Btw, waar heb je m'n hulp trouwens voor nodig? :eek:

hoofd
13 januari 2007, 10:34
Ik snap de link met Leeuwarden en Den Haag ook niet helemaal als de topicstarter vraagt naar winkels in Amsterdam..