PDA

View Full Version : Sweet!



Tupelo
6 januari 2007, 14:51
Ik weet niet of ik mag spammen voor een ander, maar dit (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=72435) zijn echt heerlijke gitaartjes.
Is je budget te groot voor het servet en te klein voor een PRS dan zou ik hier mijn voordeel mee doen.

Scip
6 januari 2007, 15:19
Hmm, kan er nog niet echt vrolijk van worden. Het uiterlijk dan.

vulvasonic
6 januari 2007, 15:28
De oude Patrick Eggle's hadden dezelfde kwaliteit en reputatie als PRS in die tijd. Alleen heeft PE later andere keuzes gemaakt en heeft de zaak niet groot kunnen maken, waarna hij nog allerlei kunstgrepen heeft gedaan om alsnog iets van het bedrijf te maken, bijvoorbeeld door het produceren van goedkope budget-reeksen.

Maar zijn gitaren zijn uniek en goed. Marc_Odijk heeft er eentje. Vraag het hem eens.

Fumi SG
6 januari 2007, 15:35
Sterker nog.. die Patrick Eggle op de foto van die advertentie ís die van Marc_Odijk volgens mij!

drap
6 januari 2007, 15:48
Sterker nog.. die Patrick Eggle op de foto van die advertentie ís die van Marc_Odijk volgens mij!

Marc heet ook echt Marc, heel gek... Geen Richard en hij komt ook niet uit Brabant... ;)

Fumi SG
6 januari 2007, 15:54
Marc heet ook echt Marc, heel gek... Geen Richard en hij komt ook niet uit Brabant... ;)

I know.. daarom zei ik ook de Patrick Eggle op de foto! Toch is het zo, misschien kan Marc het een en ander verklaren?:D

Neals
6 januari 2007, 19:08
Mooi model, als deze een quilted top had dan zou ik de rest van de maand droog brood hebben gegeten.