PDA

View Full Version : Bogner straight 4*12 Greenbacks gescoord



Mr.Bluesbreaker
6 januari 2007, 14:47
Jeuj! Dat was ongeveer het meest impulsieve telefoontje van de afgelopen 21 jaar daarnet.

Vanavond wordt er bezorgd: Bogner 4*12 rechte uitvoering met Greenbacks.
Inclusief flightcase voor 800 euro. Testresultaat volgt!
Eindelijk mijn crap kabinet vervangen na 3 jaar. Kon hem voor deze prijs niet laten staan, echt een no brainer.

Hoofdzakelijk komt mijn 2203 er op te staan. Denk dat het ook wel te gek zal zijn om voor mijn Valvetech te gebruiken.

Das dus deze schoonheid:

http://i23.photobucket.com/albums/b398/mrbluesbreakerr/Bogner2041220Straight20Speaker20Cab.jpg

Squier4ever
6 januari 2007, 14:55
nice nice...
we want reviews + pics ^^

Tristan
6 januari 2007, 14:57
Vet hoor!
Ik ben benieuwd naar je bevindingen, Greenbacks werken meestal wel goed in combinatie met Marshall amps en ik denk dat de moderne Greenbacks omdat ze niet zoveel laag hebben deze kast minder zompig zullen laten klinken dan een Bogner 4x12 met Vintage 30's...

Mr.Bluesbreaker
6 januari 2007, 15:09
V30's heb ik ook nog overwogen, alleen dan wordt het geheel zo schreeuwerig. De 2203 heeft al een behoorlijk aanwezig hoog-mid en de presence draai je vaak al een end weg. Met de V30's is dat geen succes imo.

Ik wilde eigenlijk voor een oversized 2*12 gaan. Die stond voor 850 euro ongeveer hier bij de plaatselijke muziekboer. Dat was al veel maar viel net binnen budget, daarom geen 4*12. Tot ik dit zag staan, met flightcase en al en ook nog eens goedkoper dan 2*12 OS nieuw. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.

future2future
6 januari 2007, 15:23
Te gek man! Goeie cabs, ga je veel plezier aan beleven!

Negative K3 fan
6 januari 2007, 15:53
sweeeet! eric ook aan de greenbacks haha, goede zaak kerel.

Tristan
6 januari 2007, 15:55
V30's heb ik ook nog overwogen, alleen dan wordt het geheel zo schreeuwerig. De 2203 heeft al een behoorlijk aanwezig hoog-mid en de presence draai je vaak al een end weg. Met de V30's is dat geen succes imo.

Ik wilde eigenlijk voor een oversized 2*12 gaan. Die stond voor 850 euro ongeveer hier bij de plaatselijke muziekboer. Dat was al veel maar viel net binnen budget, daarom geen 4*12. Tot ik dit zag staan, met flightcase en al en ook nog eens goedkoper dan 2*12 OS nieuw. Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt.

Ik ben het helemaal met je eens, Vintage 30's zijn in combinatie met ouderwetse Marshall amps (heads) meestal niet lekker, inderdaad erg schreeuwerig...
Voordeel van de 4x12 is ook dat je er wieltjes onder kan zetten en je deze makkelijker kan rijden en tillen met z'n tweeen...
Zowel de Bogner 2x12 als de 4x12 wegen lood, dus dat maakt niet zo veel verschil...
Stoere cab in ieder geval, veel plezier ermee! :rockon: :D

Mr.Bluesbreaker
6 januari 2007, 21:21
Daar is dan alvast een foto:

http://i23.photobucket.com/albums/b398/mrbluesbreakerr/Backline1.jpg

Ik ga weer even verder spelen.
Mijn trommelvlies zit een beetje tegen het plafond aan ondertussen. Die review komt volgende week wel, ik blijf ff doorspelen:)