PDA

View Full Version : Body gehaald bij The String vandaag



Wouter J
6 januari 2007, 02:53
En dit ga ik er mee doen.
http://i36.photobucket.com/albums/e22/guitarman91/boundbodystrat.jpg

Rienk had drie Allparts strat bodies met onmogelijk mooie gefigureerde esdoorn tops liggen met body binding en ik heb er een van gekocht. De tekening laat goed zien wat ik met die schiterrende body ga doen met als uitzondering dat de gitaar in kwestie een Kahler 500 brug gaat krijgen en dus geen Floyd Rose.
http://www.kahlerparts.com/images/2710.jpg

Ik hou jullie op de hoogte.

Arts
6 januari 2007, 02:57
ik snap niet wat je wil gaan doen..
maar ik zie het eind resultaat wel:P..

Luke-wannabe
6 januari 2007, 10:03
Hehe Bullet trussrod :D
Maar tof idee! Ik vind dat gewolkte maple niet zo tof op een strat, anders had ik het nog toffer gevonden!

Noid
6 januari 2007, 13:36
Gefeli: word een mooi stratje!!! Heb je er ook een hals bij gekocht?

Ennuh, ik vind dat maple met zo'n binding wel mooi. Liggen daar (the String) nu nog (veel) body's met een binding?

orreltak
6 januari 2007, 13:51
ben er behoorlijk ziek van.ben al ruim een week bezig met `zelfbouw`3-tone maple sunburst.en nu worden ze praktisch weggegeven voor een spotprijsje.

als ik dit toch eerder wist.ben nu al te ver met mijn eigen body om ermee te kappen.

DarknessAwaits
6 januari 2007, 13:53
Het werken aan een eigen body is toch iets heel anders vind ik hoor. Ik denk dat je daar meer voldoening uit haalt dan een strat uit lossen onderdelen in elkaar zetten. Wat op zijn beurt ook wel erg leuk is, maar toch... anders.

orreltak
6 januari 2007, 14:16
Het werken aan een eigen body is toch iets heel anders vind ik hoor. Ik denk dat je daar meer voldoening uit haalt dan een strat uit lossen onderdelen in elkaar zetten. Wat op zijn beurt ook wel erg leuk is, maar toch... anders.

dat is ook zo.dat is ook het enigste wat me doorzet.maar dit is mijn eerste projectje.ik hoop dat ik de afwerking net zo mooi krijg als een kant-en klare
fabriekbody.

maar ik heb mijn twijfels.....