PDA

View Full Version : vox valvetronix vtx



no request
5 januari 2007, 21:48
hoi ik wil graag wat ervaringen uitwisselen met andere gebruikers die op een vox valvetronix of vtx model spelen. Ik heb de valvetronix 120w combo vtx uitvoering met gesloten achterwand en neodog speakers. Dit model heeft een een enorme projectie van het geluid door de speciale speakers en de dichte achterwand. Daardoor kan het zijn dat iemand die een paar meter voor de versterker staat meer hoort dan wanneer je erzelf vlak voor staat, door de projectie. Ik vond dit eigenlijk een nadeel en heb daarom de achterwand eruit gehaald waardoor hij wat ruimtelijker klinkt. Ik weet eigenlijk niet of dit mag of de speakers kan schaden. maar tot nu toe is dit goed gegaan. Ook heb ik nu geen last meer van trillingen in de speakerkast. Het is overigens een waan versterker. heeft iemand anders ook deze ervaringen of andere bruikbare tips
gr :gitarist:
mario

JorikDekkers
5 januari 2007, 22:23
heej!

ik heb zelf een vox ad100vt, iets minder rlkst dan de jouwe maar hij voldoet zeker ;).

Hij heef ook 2 12" speakers maar de 100vt is standaard halfopenback. Daar geldt hetzelfde voor: het bloed loopt uit de oren van je bandmaten terwijl hij voor jou normaal staat (als je er vlak voor staat)

verder wel topspul, hopelijk dit jaar een nieuwe serie?