PDA

View Full Version : Met spoed zanger gezocht voor Groninger rockband!!!



drap
5 januari 2007, 20:38
Gezocht en wel met spoed: Een zanger voor onze band!

Wij, de Varicose Veinz, een band dat zo ongeveer schommelt tussen The Clash, de ouwe Pink Floyd en Radiohead qua invloeden, zoeken met spoed een zanger. Wat je moet kunnen is eigen teksten schrijven en uiteraard redelijk tot goed kunnen zingen. We hebben al een behoorlijk repertoire, maar sinds het jammerlijke vertrek van onze vorige zanger zijn we dus druk zoekende. Als je kan gitaarspelen zou het helemaal geweldig zijn. Punt één omdat je dan makkelijker met eigen inbreng kan komen + dat een derde gitaar zo hier en daar helemaal niet verkeerd zou zijn. Een beetje toetsen kunnen bespelen zou ook een leuke bijkomstigheid zijn. Uit Groningen komen ook uiteraard, maar ook dit is geen pré.

Ben je geinteresseerd, heb je meteen een optreden op 4 maart (het Gitaarnet festival). (Wees gerust Helter, we redden ons eerst wel ff zonder zanger voor het festival :) )

Hier nog ff een voorbeeldje van een nummer van ons minus de zanger uiteraard:
http://members.home.nl/jeroenassies/blue%20light%20+%20keyboard.mp3

Pm me ff als je interesse hebt. Auditie is al bijna een garantie tot zanger zijn van onze band, of het moet wel heel erg slecht zijn :)

Kim Wilson
5 januari 2007, 20:44
Hoe vaak oefenen jullie?

drap
5 januari 2007, 20:48
Voorlopig alleen op de zondagmiddag, maar dan wel meteen 4 uur. Hier en daar tussendoor onder het genot van een pilsken natuurlijk :cooler:

Meer optredens zitten er ook aan te komen, maar ook daarvoor willen we eigenlijk eerst echt compleet zijn, dus met zanger.

Kim Wilson
5 januari 2007, 20:50
Oke, jammer. Het had me wel leuk geleken misschien, maar ik ga niet elke zondag 4 uur in een oefenruimte zitten.

Suc6 met de zoektocht. :B

Poison
6 januari 2007, 12:37
Hoi mij lijkt het wel wat ! Maar ik bespeel Verder geen instrument ! Maar Zou best wel keer auditie willen doen !

drap
6 januari 2007, 12:57
Hoi Poison! Als je wil kan je zondag nog langskomen. Misschien nog niet direkt om te zingen (lijkt me wat kort dag) maar in ieder geval om een idee te krijgen van wie wij zijn en wat onze stijl is.

Ik heb je ff een prive bericht gestuurd. Ik weet niet of je ermee bekent bent op dit forum, maar dat kan je vinden onder je "Gebruiker CP" bovenaan de pagina.

Groeten, Jeroen.

drap
17 januari 2007, 20:50
*bump*

De vacature is vooralsnog weer vrij...