PDA

View Full Version : goedkope power amp maar welke????



worst
4 januari 2007, 19:11
hallo,

aangezien ik een rack aan het opbouwen ben zoek ik een power amp.
maaar aangezien ik maar een arme student ben heb ik geen centen voor een mesa 50/50 ofzoiets. het moet het liefst wel buizen.


kan iemand mij helpen?

rjong999
4 januari 2007, 19:19
Tweedehands peavey 50/50 ? Zo rond de 350 wel te koop

dikkepreted
4 januari 2007, 22:36
Heb je waarschijnlijk al gezien op gitaarmarkt: de Peavey Classic 50/50 van Vester86 staat nog steeds te koop....http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=72426

peter_heijnen
5 januari 2007, 08:24
Lelijker dan Peavey, maar wel beter: Reussenzehn 2x50 watt.

Vier nieuwe EL34's, 3 he, en onverwoestbare eindtrafos. Beter ga je niet vinden voor 400 euro.

Pm me maar.

Kaboemba
5 januari 2007, 10:56
Heb je dat ding nu nog steeds niet verkocht peter ?

peter_heijnen
5 januari 2007, 11:27
Heb je dat ding nu nog steeds niet verkocht peter ?
Ik snap het ook niet echt, dat ding klinkt als een klok maar niemand kent het merk of zo. Ik wil er niet meer mee sjouwen dus het apparaat staat daar maar in een hoekje werkeloos te zijn, zonde. Maar als ik bekijk hoe lastig mijn Groove Tubes Trio eerder al van de hand ging, pff.

Minder dan 400 euro voor de Reussenzehn, met nieuwe buizen dus, vind ik echt te weinig. Jammer dus voor die ene vogel op marktplaats die al 100 euro of zoiets had geboden........

Rutger
5 januari 2007, 11:31
ik vraag me altijd al af wie die malloten nu zijn die die belachelijk lage bedragen bieden, en wat ze daar nu mee willen. ik ben er nog nooit een in levende lijve tegengekomen, of ze moeten zich ervoor schamen ofzo...

rjong999
6 januari 2007, 13:03
ik vraag me altijd al af wie die malloten nu zijn die die belachelijk lage bedragen bieden, en wat ze daar nu mee willen. ik ben er nog nooit een in levende lijve tegengekomen, of ze moeten zich ervoor schamen ofzo...
Ik ben zo'n malloot. En soms heb ik mazzel. Dat maakt veel goed.

peter_heijnen
6 januari 2007, 14:46
Ik ben zo'n malloot. En soms heb ik mazzel. DAT MAAKT VEEL GOED.
Niet alleen malloot maar ook martelaar?

vester86
6 januari 2007, 17:18
Tsja, nadat ik deze week de versterker (opnieuw) tekoop heb gezet ook weer een malloot die 200 bood, helaas pindakaas.
ik wil voor de mijne 350 hebben, voor minder hou ik um lekker zelf, dan vind ik er vast ooit wel weer een leuke toepassing voor...

dussschh

worst
6 januari 2007, 18:38
mja ik ga er even over na denken maar et klinkt erg aantrekkelijk.


ik stuur je wel een pm als ik echt intresse heb.

peter_heijnen
7 januari 2007, 00:25
Tsja, nadat ik deze week de versterker (opnieuw) tekoop heb gezet ook weer een malloot die 200 bood, helaas pindakaas.
ik wil voor de mijne 350 hebben, voor minder hou ik um lekker zelf, dan vind ik er vast ooit wel weer een leuke toepassing voor...
Ik heb een idee: we zetten volgende week allebei onze amps opnieuw op marktplaats en dan bieden we 400 op mekaar. Is het gezeur meteen afgelopen en wie weet of deze of gene zich gestimuleerd voelt om te overbieden. :)

vester86
7 januari 2007, 01:26
strak plan :)

jorrit
7 januari 2007, 12:51
heb voor 380 een engl 2x35 watt poweramp gekocht.. klinkt super, en een stuk strakker als zo;n peavey..

peter_heijnen
7 januari 2007, 14:44
strak plan :)
Pm me maar wanneer ik kan gaan bieden, dan meld ik me als ik de mijne ook opnieuw heb geplaatst. :)

rjong999
9 januari 2007, 12:13
Moeten jullie zeker doen! Dan zoek ik nog even verder...

peter_heijnen
9 januari 2007, 12:44
Moeten jullie zeker doen! Dan zoek ik nog even verder...
Wordt het toch nog gezellig op marktplaats!:)

vester86
9 januari 2007, 18:11
rob, je staat nog steeds vrij een goed bod te doen, dan hoeft peter dat niet te doen....
de prijs die jij als eerste post zegt is een goeie richtprijs

peter_heijnen
10 januari 2007, 16:58
ik wil voor de mijne 350 hebben, voor minder hou ik um lekker zelf
Ik heb er dus maar 325 op "geboden". Als er iemand serieus is zal ie minimaal met 350 aan moeten komen.....

rjong999
10 januari 2007, 17:21
en hebben jullie al bedacht wat je doet als het stil blijft ?

henkr
10 januari 2007, 18:11
<spam>Ik heb een Peavey Classic 60/60 te koop voor ~400.</spam>
3HE en niet zo spuuglelijk als die latere 50/50's
Stuur een PM voor meer info en/of wat foto's..

peter_heijnen
11 januari 2007, 08:30
en hebben jullie al bedacht wat je doet als het stil blijft ?
In paniek raken?

rjong999
11 januari 2007, 10:20
als in: het hoofd met beide handen beethouden en in wilde paniek door elkaar heen lopen onder het roepen van "oooh-oooh oooh-oooh' ? Ja, dat is wel het minste dat ik verwacht, na al deze complotten en samenzweringen.

Het klinkt allemaal als 'a cunning plan that cannot fail...' ;-)

peter_heijnen
11 januari 2007, 10:43
als in: het hoofd met beide handen beethouden en in wilde paniek door elkaar heen lopen onder het roepen van "oooh-oooh oooh-oooh' ?
Nee, meer als in: "Turnip, Master?"

vester86
11 januari 2007, 14:23
peter, ik kon jou ad niet vinden, dus nog niet geboden...
sowieso, ik heb het al eerder gezegd rob, de versterker hoeft niet weg, dus ik heb alle tijd om een goed bod af te wachten :) de versterker staat warm en droog

peter_heijnen
11 januari 2007, 14:48
peter, ik kon jou ad niet vinden, dus nog niet geboden...
sowieso, ik heb het al eerder gezegd rob, de versterker hoeft niet weg, dus ik heb alle tijd om een goed bod af te wachten :) de versterker staat warm en droog
Ik heb hem net weer geplaatst. Ik wil er dus 400 voor hebben, dus als je wil mag je van mij 375 "bieden".

De mijne staat warm, droog en uit de wind. :)

Das Schaap
11 januari 2007, 21:27
peter, ik kon jou ad niet vinden, dus nog niet geboden...
sowieso, ik heb het al eerder gezegd rob, de versterker hoeft niet weg, dus ik heb alle tijd om een goed bod af te wachten :) de versterker staat warm en droog
Toch fijn om te weten. 8-)

Nocki
11 januari 2007, 22:49
leuk dat bieden. laatst had ik ook een achterlijk laag bod. dus ik vraag of hij soms contact wil of vragen heeft over het apparaat ofzo. nee hoor was het antwoord: "ik probeer gewoon. meer kan altijd nog. en die mensen vissen gewoon achter het net. ik mail ze ook niet meer terug ook al wil ik nog zo graag verkopen.

mn boss ac-2 gaat ook niet echt snel weg blijkbaar en toen kreeg ik een bod van 50 euro. dus ik vind dat wel goed. maar toen moest ik ook nog om voor de verzendkosten opdraaien. had ik best willen doen. geen probleem. in 9 van de 10 gevallen doe ik dat ook maar deze mail was zo arrogant dat ik al geen zin meer had :-)

het moet wel leuk blijven. en elke arrogante kwal voor zn bedrag belonen is ook weer niet de bedoeling. het moet wel leuk blijvebn. en iemand een plezeir doen doe ik graag maar dan moet ie wel een beetje sociaal zijn.

peter_heijnen
12 januari 2007, 07:53
peter, ik kon jou ad niet vinden, dus nog niet geboden...
sowieso, ik heb het al eerder gezegd rob, de versterker hoeft niet weg, dus ik heb alle tijd om een goed bod af te wachten :) de versterker staat warm en droog
Joris, ik werd zojuist door Marktplaats bericht dat er is tegengeboden op een warme en droge Peavey:
375 euro haha!

Hopelijk is het geen grapjas. Wil je nog even 375 op de mijne bieden?

vester86
12 januari 2007, 09:43
jep, vooralsnog ziet het er goed uit
misschien scheelt het als je er een foto bij doet, je zegt in de ad dat de versterker niet echt mooi is, doe er een foto bij, laat mensen zelf oordelen en haal dat stukje tekst weg :) Positive thinking!

peter_heijnen
12 januari 2007, 11:00
jep, vooralsnog ziet het er goed uit
misschien scheelt het als je er een foto bij doet, je zegt in de ad dat de versterker niet echt mooi is, doe er een foto bij, laat mensen zelf oordelen en haal dat stukje tekst weg :) Positive thinking!

De merknaam Reussenzehn staat nogal groot, over de breedte, op de voorkant van de amp, en werd ooit steeds maar weer afgeplakt door technici bij tv opnames: merknamen mochten absoluut niet in beeld. Die klootzakken gingen altijd plakken als jij weg was om te eten en op een gegeven moment ben ik toen uit ergernis maar gestopt met voor de zoveelste keer de tape te verwijderen.

Onlangs, na jaren, heb ik alle tape toch maar verwijderd, maar bleken de lijmresten nogal hardnekkig. De amp is dus echt NIET MOOI! Maar wel heel goed, ik raak hem echt wel kwijt. :)

Enne..., bedankt nog voor je bod! ;)

boss
12 januari 2007, 17:08
ls iemand echt geinteresseerd is kan je toch wel een afbeelding vinden.
Even Google en hup: http://reussenzehn.de/images/pics/guitar_slave.gif
Hoewel hier natuurlijk de taperesten ontbreken ;)

peter_heijnen
13 januari 2007, 10:24
http://reussenzehn.de/images/pics/guitar_slave.gif
Wat een MOOIE poweramp! ;)

Het ziet er niet al te stevig uit zo met die open constructie, maar het apparaat is in een normaal rack ingebouwd werkelijk ONVERWOESTBAAR!

worst
13 januari 2007, 12:39
mja ik vindt het geen mooi ding maar als ie goed is het best tog?



ik ga er even over na denken...kheb nu al meerdere voorstellen gehad en ik doe niet aan iene miene mutte enzo :)

peter_heijnen
13 januari 2007, 14:54
mja ik vindt het geen mooi ding maar als ie goed is het best tog?
Het is best.

peter_heijnen
14 januari 2007, 14:54
laat mensen zelf oordelen en haal dat stukje tekst weg :) Positive thinking!
Het heeft gewerkt, iemand heeft 400 geboden en komt de amp in de loop van volgende week oppikken. Mooi, hij zal er geen spijt van krijgen. :)

Is de peavey al opgehaald?

pimmedoris
14 januari 2007, 16:17
Haha, gefeliciteerd!

Die koper zal wel raar opkijken als hij deze discussie ooit leest... :chicken:

vester86
17 januari 2007, 14:40
jep, de mijne is ook opgehaald

dus mensen die van hun poweramps afwillen: DIT IS JE TIJD!!!

peter_heijnen
19 januari 2007, 12:44
De mijne is ook zojuist met zijn nieuwe baasje meegegaan. En ook nog eens inclusief een mooi setje van twee 2x10 kastjes van Marshall. Blij dat er eindelijk weer op gespeeld gaat worden, die spullen waren veel te goed om niet gebruikt te worden.

Was zowaar geen slecht idee om even op mekaar te bieden geloof ik. :)

Svyatagor
22 januari 2007, 18:09
Hallo,

Heb even de thread doorgelezen; begrijp ik goed dat die Peavey eindtrap 400 heeft opgebracht? Ik heb nl hier ook een classic 60/60 staan waar ik wel van af wil, mits goed bod. Eigenlijk ben ik van plan mijn hele setup te verkopen, Peavey Rockmaster pre-amp en een Marshall 2x12 kast (valvestate serie).
Wat zou dat opbrengen in jullie ogen? Die preamp mist helaas één knop. :sneaky:

rjong999
22 januari 2007, 21:35
375 toch, Joris ? Ik zag dit moois allemaal opbloeien en dacht, ik zal het maar even niet hebben over de Peavey 60/60 die voor 300 met garantie bij Feedback in Utrecht staat...

Svyatagor
22 januari 2007, 22:13
375 toch, Joris ? Ik zag dit moois allemaal opbloeien en dacht, ik zal het maar even niet hebben over de Peavey 60/60 die voor 300 met garantie bij Feedback in Utrecht staat...


Damn, je hebt gelijk, hij staat ook op de site.
Dat lijkt me nou net een beetje te weinig, 300... :(

Lijkt wel dezelfde setup als ik heb, want er staat ook een Rockmaster bij voor 199.