PDA

View Full Version : Ibanez RG dx 360



Madcow
4 januari 2007, 14:13
de ibanez dxrg360 of rgdx360 of welke code dat dan ook is.
Raden jullie me deze aan als die voor 150 te koop is in goede staat?
ik hoefde het alleen maar even te weten, dank u 8-)

owja ik speel voornamelijk metal en ik wil floyd op me gitaar en aangezien deze ibanez dat al heeft is deze 'perfect' voor me, Maar ik hoor heel veel negatieven reacties over de floyd van ibanez. Kan ik deze dan het beste vervangen door een echte floyd zoals op gfs zien?

Blijepanda
5 januari 2007, 01:30
Deze gaat naar elektrische gitaren. :)

Nickname
5 januari 2007, 11:52
de ibanez dxrg360 of rgdx360 of welke code dat dan ook is.
Raden jullie me deze aan als die voor 150 te koop is in goede staat?
ik hoefde het alleen maar even te weten, dank u 8-)

owja ik speel voornamelijk metal en ik wil floyd op me gitaar en aangezien deze ibanez dat al heeft is deze 'perfect' voor me, Maar ik hoor heel veel negatieven reacties over de floyd van ibanez. Kan ik deze dan het beste vervangen door een echte floyd zoals op gfs zien?

Hallo,

Voor metal is deze gitaar wel geschikt. 8-) Dat je gehoord hebt dat de floyds van ibanez wat minder zijn is gedeeltelijk waar. De versies op de goedkopere gitaren (waaronder de RG360dx) zijn wel wat minder van kwaliteit dan die van de RG5xx en hoger. Maar als je hem normaal gebruikt en niet al te veel mishandelt hoor je geen problemen te hebben. En dat zeker voor maar 150 euro! Das een koopje :)

Wat ik me wel afvraag is, waarom hij maar 150 euro kost. Ik zou in ieder geval eens uitproberen hoe hij speelt. Stem hem volledig perfect, speel wat met je tremolo, en kijk of ie in stemming blijft :satisfie: