PDA

View Full Version : new guy in town........



telefaster
3 januari 2007, 22:36
Hey snarenmollers,
Telefaster is in het forum gekomen. twijfelde heel lang of ik me zou registreren, but.....here I am.
Ben een senior 50+ maar speel nog steeds rock.......en blues en country en jazz etc......helaas niet geschoold, doch speel aardig wat licks en tricks en acoorden. Dit alles uit het bolletje.
Ben in bezit van een G&L asat special(de beste tele ever build en sound) met als voicing een fender Roc Pro 1000 en voor het fingerpicken een Martin DME + Crate acoustic.
Heb bijna alle fender/gibson gitaren en versterkers gehad in mijn music carreer en de G&L + Roc Pro is genoeg.
Voor de smeuigheid gebruik ik een oude Digitech RP7(niet zo geweldig voor een pure amp.sound.....).
Mijn favorieten....begonnen met Ventures/Shadows tot Clapton, Eric Johnson,Tommy Emmanuel en nog veeeeeeele anderen.
De band waar ik mij mee vermaak zijn de Durian Brothers, een mix van Eagles en Bob Marley, van Soul tot JamesBlunt.....gekker kan haast niet.
Genoeg.....hoop nogges wat te betekenen voor het forum........laters.

TRC
3 januari 2007, 23:00
Welkom!
De helft van de bands die je genoemd hebt vind ik vet, de andere ga ik nu downloaden. Dat je maar veel nuttigs bij mag dragen enzo! :B

schizo910
4 januari 2007, 12:10
hoi en welkom.