PDA

View Full Version : Jackson DKMGT



cobhc
3 januari 2007, 22:03
Heeft iemadn deze gitaar en zo ja wat vind je erzelf van als de response goed is ga ik hem morge kopen :) :) :) :satisfie:

Fumi SG
4 januari 2007, 00:08
Heeft iemadn deze gitaar en zo ja wat vind je erzelf van als de response goed is ga ik hem morge kopen :) :) :) :satisfie:

Wat zeg je? Probeer het nog eens...

RedBuell
4 januari 2007, 11:34
Ben zelf ook wel benieuwd naar dat ding, alleen die headstock wat is dat godsgruwelijk lekijk. Jackson hebben vaak wel een hele fijne hals vind ik. Heb de gitaar vast gehad en vond hem erg licht. Ben ook niet zo weg van een EMG 81 zou liever een andere EMG in de brug hebben maar dan wordt de boel toch weer even duurder en dan kan ik beter kijken voor een gitaar die duurder is maar wel gelijk de pups heeft die ik wil. Maar ja speel comfort is ook heel belangrijk en dat zit dacht ik wel goed met dat ding.

Lithium
4 januari 2007, 11:50
Vertaling voor Fumi:

Hallo

Ik vroeg me af of iemand een Jackson DKMGT heeft,
en zo ja, wat vind je er van.
Als de feedback die ik van jullie krijg over deze gitaar goed is ga ik hem morgen kopen.

cobhc

Ik vindt dit zelf ook wel interresant om te weten eigenlijk want het zijn leuke gitaren om te zien

cobhc
4 januari 2007, 13:13
ja helemaal mee eens
trouwens sorry van mijn schrijven maar toch ben ik wel 100% hollands hoor :)

RedBuell
4 januari 2007, 14:10
Is trouwens weinig over te vinden, wel over de oude DKMGT met EMG Hz elementen met een soort van booster aan boort, maar niet over de nieuwe.

Ik vind deze wel erg geil:
http://www.jacksonguitars.com/products/prod_images/guitars/2803076803_xl.jpg

SL2HT Soloist™ with Fixed Bridge

cobhc
4 januari 2007, 16:24
vind het toch wel een oergeil ding hoor maar er zijn niet echt veel verkopers die dit prachtige dingetje verkopen?? :dontgeti: :cheerup:

pol
4 januari 2007, 16:53
die SL2HT wil ik dus ook, helaas enkel op bestelling te krijgen...

Tho
4 januari 2007, 19:40
Laat ik nou de trotse bezitter zijn van een transparant zwarte SL2HT. Prachtig dingetje. Heeft eindeloos meer ballen dan de DKMG..

Tho
4 januari 2007, 19:45
vind het toch wel een oergeil ding hoor maar er zijn niet echt veel verkopers die dit prachtige dingetje verkopen?? :dontgeti: :cheerup:

Het is wel een USA he.. ik weet niet of die in je budget ligt. Je moet erg veel geluk hebben wil je er een tegenkomen in de etalage inderdaad..