PDA

View Full Version : Muzikanten in Utrecht



sebass
3 januari 2007, 20:42
Hey mensen,

ik zoek wat muzikanten in Utrecht. Aangezien ik al een tijdje geen band meer heb en erg weinig met muziek doe de laatste tijd wil ik hier veranderingen in brengen. Nieuw jaar, goede voornemens enzo je kent het wel. Dus zijn er nog mensen in Utrecht die willen jammen, componeren, wat dan ook met muziek doen ik hoor het graag.

Ik speel zelf al jaren gitaar (goh verrassing) en daarbij ook wat bas, drum en piano. De stijl maakt mij niet zoveel uit als het maar niet alleen akkoorden pompen is zoals je veel ziet met amateur punk en metal bands.

Dus mocht je interesse hebben en ook in Utrecht wonen, dan hoop ik iets te vernemen. Ben zelf overigens 22 mocht je het willen weten.

Ricis
4 januari 2007, 22:43
oh dat klinkt goed, ik ben zelf ook gitarist. ik weet niet of je iets met 2 gitaristen zou willen doen, ik in ieder geval wel. dus klinkt goed! ik ben zelf woonachtig in Houten, naast Utrecht dus. ben 18 jaar, dus pm of mail me maar als je interesse hebt ;)

Ricardo

sebass
7 januari 2007, 15:38
oh dat klinkt goed, ik ben zelf ook gitarist. ik weet niet of je iets met 2 gitaristen zou willen doen, ik in ieder geval wel. dus klinkt goed! ik ben zelf woonachtig in Houten, naast Utrecht dus. ben 18 jaar, dus pm of mail me maar als je interesse hebt ;)

Ricardo

Je hebt pm. Ik ben overigens 22 en speel de meest uiteenlopende soorten muziek. Het enige dat ik niet zo interessant vind is punk en metal. Ik woon zelf in het centrum van Utrecht.

nielsduursma
7 januari 2007, 16:15
ik ben 16 jaar en ik drum al een aantal jaartjes (rond de 10 jaar denk ik). Ik zit in utrecht op school, ik kan dus wel naar utrecht reizen met de trein.

punk en metal kan mij ook niet boeien, al dat gerag:D

pm of mail maar als je interesse hebt!

sebass
7 januari 2007, 16:28