PDA

View Full Version : Muzikanten in Utrecht



sebass
3 januari 2007, 20:42
Hey mensen,

ik zoek wat muzikanten in Utrecht. Aangezien ik al een tijdje geen band meer heb en erg weinig met muziek doe de laatste tijd wil ik hier veranderingen in brengen. Nieuw jaar, goede voornemens enzo je kent het wel. Dus zijn er nog mensen in Utrecht die willen jammen, componeren, wat dan ook met muziek doen ik hoor het graag.

Ik speel zelf al jaren gitaar (goh verrassing) en daarbij ook wat bas, drum en piano. De stijl maakt mij niet zoveel uit als het maar niet alleen akkoorden pompen is zoals je veel ziet met amateur punk en metal bands.

Dus mocht je interesse hebben en ook in Utrecht wonen, dan hoop ik iets te vernemen. Ben zelf overigens 22 mocht je het willen weten.

Ricis
4 januari 2007, 22:43
oh dat klinkt goed, ik ben zelf ook gitarist. ik weet niet of je iets met 2 gitaristen zou willen doen, ik in ieder geval wel. dus klinkt goed! ik ben zelf woonachtig in Houten, naast Utrecht dus. ben 18 jaar, dus pm of mail me maar als je interesse hebt ;)

Ricardo

sebass
7 januari 2007, 15:38
oh dat klinkt goed, ik ben zelf ook gitarist. ik weet niet of je iets met 2 gitaristen zou willen doen, ik in ieder geval wel. dus klinkt goed! ik ben zelf woonachtig in Houten, naast Utrecht dus. ben 18 jaar, dus pm of mail me maar als je interesse hebt ;)

Ricardo

Je hebt pm. Ik ben overigens 22 en speel de meest uiteenlopende soorten muziek. Het enige dat ik niet zo interessant vind is punk en metal. Ik woon zelf in het centrum van Utrecht.

nielsduursma
7 januari 2007, 16:15
ik ben 16 jaar en ik drum al een aantal jaartjes (rond de 10 jaar denk ik). Ik zit in utrecht op school, ik kan dus wel naar utrecht reizen met de trein.

punk en metal kan mij ook niet boeien, al dat gerag:D

pm of mail maar als je interesse hebt!

sebass
7 januari 2007, 16:28
ik ben 16 jaar en ik drum al een aantal jaartjes (rond de 10 jaar denk ik). Ik zit in utrecht op school, ik kan dus wel naar utrecht reizen met de trein.

punk en metal kan mij ook niet boeien, al dat gerag:D

pm of mail maar als je interesse hebt!


Ook jij hebt pm

Hiddie
7 januari 2007, 18:24
Ook jij hebt pm

En u heeft mail van mij als pianist :P

sebass
7 januari 2007, 19:04
En u heeft mail van mij als pianist :P

Ik heb niets ontvangen. Heb je gereplyed op mijn bericht?

Hiddie
8 januari 2007, 18:11
Ik heb niets ontvangen. Heb je gereplyed op mijn bericht?

Krijg net een berichtje terug dat de mail niet is aangekomen.

Ja ik heb gereplyed. Maar uh. Als we ff via PM elkaars mail doorgeven ofzo... Lijkt me wel zo handig. Ook van de andere 2 spelende bobo's... Maar uh wat kan je met 3 gitaristen en een pianist/half gitarist? :P

Of moet ik achter het drumstel zitten (wat ik wel kan) en met mijn neus de bass spelen op de piano? En als iemand me dan in de kont schopt (dan moet ik nog staand spelen ook) dan komt er misschien een hoog toontje uit mijn bek voor de zang :D

Ik heb btw geen interesse in punk of metal voor de rest wel. Nouja, metal een beetje (metallica alleen eigenlijk) en wat hardrock/heavy metal bandjes als Van Halen, Guns 'n Roses, Led Zeppelin, Black Sabbath, Kiss. maar niet van dat metal shit met volle distortion en dan op 3 akkoorden rammen ook wel bekend als Nirvana, slipknot, slayer en al die andere irritante bandjes die niet kunnen spelen.

Verder houd ik ook van andere soorten rock als Jerry Lee Lewis, Queen. Pop een beetje. En jazz en blues is ook altijd mooi he :P.

Als je een voorbeeld wil hebben van wat ik kan spelen dan zeg je het maar hoor.

mAnoontje
8 januari 2007, 18:25
Maar niet van dat metal shit met volle distortion en dan op 3 akkoorden rammen ook wel bekend slayer en al die andere irritante bandjes die niet kunnen spelen.



Wow DUDE!!! Leave slayer out of this :o

Hiddie
8 januari 2007, 18:42
Wow DUDE!!! Leave slayer out of this :o


Okey, ik geef toe. Slayer was misschien niet de naam om te noemen. Khad beter slipknot of nirvana ofzo kunne nzeggen. Maar uh. het blijft butt muziek met alleen maar standaard metal muziek:

"Wow ik kan gitaar spelen"
"Wow ik kan keihard op die bass trappen"
"Kijk dit zijn onze vette nummers, langdradig, uitgerekt, boring, rammen".

trentracesnor
13 januari 2007, 23:13
Hey!

Heb net het volgende in het aangeboden-forum gezet, dus als je het wat lijkt mail dan even :) :

Wie zoekt er nog een gitarist voor een bandje of wil een band beginnen in Utrecht? Muziekinvloeden: Nine Inch Nails, Pixies, Tool, the Cure, dEUS, Depeche Mode, Joy Division, Interpol, Radiohead etc.. :hippie:

Mail me op bartpuntschalkwijkatgmailpuntcom!

Groeten Bart

nielsduursma
13 januari 2007, 23:15
Joy Division, Interpol, Radiohead etc.. :hippie:

Mail me op bartpuntschalkwijkatgmailpuntcom!

Groeten Bart

helemaal te gek man!!!!!
nou, ik kan drummen en gitaarspelen.
en aangezien ik vandaag min of meer gestopt ben met een ander bandje ben ik weer helemaal beschikbaar!