PDA

View Full Version : The loner - Gary Moore



Philippe3000
3 januari 2007, 16:18
Hoi beste gitaristen. Ik ben Philippe, 22 jaar, student rechten, luister al lang doodgraag naar gary moore en ik surf al een tijdje op deze site. Zelf speel ik nu 1,5 maand gitaar (reeds 4 lessen gehad). Afgelopen les heb ik de F-mineur schaal geleerd. Mn leraar vertelde me erbij dat ik dit 'mineurschema' overal kan toepassen, al naargelang je backingtrack.

Les 4 hebben we het nummer "the loner" van Gary Moore doorgenomen. Heb gisteren ook even een stukje opgenomen. Hopelijk herken je het toch een beetje en krijg ik nuttige commentaar/kritiek.. Ieder begin is moeilijk.

ps. De timing klinkt niet goed, dit is omdat de backing blijkbaar trager ging in cubase dan toen ik het inspeelde.. Heb dit zo goed als mogelijk proberen aanpassen..

http://media.putfile.com/The-loner---Gary-Moore---improv-Philippe

guitarchris
3 januari 2007, 16:33
de gitaar is niet helemaal zuiver gestemd... en timing inderdaad

Azrael
3 januari 2007, 16:36
1,5 maand? Ik bedoel , het is zo vals als de kraaien maar voor 1,5 maand vind ik dit extreem knap.

Philippe3000
3 januari 2007, 16:45
Verdorie ja klinkt idd serieus vals..

kga mn gitaar maar eens stemmen en zelf met audacity opnieuw proberen opnemen..Hadm beter wat later gepost. Bedankt voor reacties!

Philippe3000
3 januari 2007, 18:51
Opnieuw ingespeeld. Klinkt veel doffer etc.. (eerste keer da k zelf iets opneem) maar wel een heeeeeeeeeeel klein beetje toonvaster hoop ik, alhoewel..

http://media.putfile.com/The-loner-Gary-Moore-take-2

WICKED
3 januari 2007, 20:49
echt superrrr knap voor 1,5 maand spelen.. je speelt geowon al af en toe zuivere bends! ga zo door!

Cicerooke
3 januari 2007, 20:56
Welke tab gebruik jij Phillipe?

Is deze een beetje de goede hiervoor?
http://www.mikesguitarsite.co.uk/tabs/gary_moore/the_loner.php


Is in ieder geval wel knap gedaan in zo'n korte tijd.

mriesenb
4 januari 2007, 15:48
Helemaal met Wicked eens.

Succes!