PDA

View Full Version : vibes.....



pietvanbuiten
3 januari 2007, 00:18
Hey lui, ik was van plan een mini dejavibe aan te schaffen, maar nu lees ik in dit forum veel goede berichten over de sweetsound mojovibe,
dus heb ik intresse.....maar ik heb em al surfend nog bij geen muziekzaak te koop zien staan, wie weet waar ik em kan uittesten?
met groet piet

future2future
3 januari 2007, 00:27
Heey erik van de haar in ijsselstein heeft ze, daar kan je de vibe testen!

Tristan
3 januari 2007, 01:33
Ja, inderdaad, Erik heeft als het goed is ondermeer staan:
Black Cat Vibe
Effector Tube Vibe
Fulltone Mini Dejavibe
Roger Mayer Voodoo Vibe Jr.
Sweetsound Mojovibe

Vooral de Tube Vibe, de Voodoo Vibe Jr. en de Black Cat Vibe konden mij bekoren, allemaal erg mooi...
De Tube Vibe gaat wat minder diep, is wat subtieler, maar wel heel mooi smooth en rond...
De Voodoo Vibe Jr. kan wat dieper pulserend klinken, maar kan ook wel redelijk richting de Tube Vibe gaan, erg vet, een van mijn favorieten...
De Black Cat Vibe klinkt gewoon heel erg vet en pulserend zonder troebel te zijn, ook een van mijn favorieten, zeker voor cleane sounds...
De Sweetsound Mojovibe klinkt heel pulserend en dik, maar ook wel een beetje middig, ik vond deze een beetje in de weg zitten van mijn sound, erg goed, maar toch niet helemaal super in vergelijk met de rest...
De Fulltone Mini Dejavibe heb ik nog niet getest, maar die schijnt wat dunner en subtieler te klinken dan de andere Vibes...

pietvanbuiten
3 januari 2007, 23:53
hey jongens, bedankt voor de info, daar kan ik wel iets mee.....
ik maak wel een afspraak met Erik om de vibes te te beluisteren,
groeten, piet