PDA

View Full Version : whoami



MarkV
2 januari 2007, 22:48
Effe voorstellen dan maar, aangezien ik wel als lurker maar niet als poster bezig ben geweest.. :cooler:

Mijn naam is Mark en ben alweer 30 jaar. Vanaf mijn 12e heb ik circa 3 jaar klassieke gitaar lessen gevolgd. Toen was het tijd voor een elektrische gitaar en heb ik circa 2,5 jaar les gehad van Frank Tijdink (de gooische gitaargod!, nu werkzaam bij bassconnection las ik). Met hem heb ik ook mijn nog steeds huidige gitaar uitgezocht: een rode Yamaha RGX-612A (een superstrat model met actieve pickups en Floyd Rose type brug) Op termijn wil ik terug naar een Strat.

Tot aan mijn 20e in diverse (rock) bandjes gespeeld, maar toen de laatste ophield te bestaan, ben ik langzaam gestopt met spelen. Te druk met studeren, werken en sociale bezigheden.

Eigenlijk wilde ik alweer wat langer de gitaar oppakken, maar durfde eigenlijk niet de (reeds 10 jaar oude snaren) te vervangen zonder tuner. Met kerst een tuner gehad en nieuwe snaren voor mijn elektrische en klassieke gitaar.

En nu dus weer druk aan het oefenen! Beetje langzaam weer de toonladders oefenen en meespelen met Led Zeppeling, Black Crowes en SRV.

Dit alles versterkt via een Marshall Valvestate 8240 versterker (te koop op marktplaats, want ik wil een volledige, laag wattage, buizen amp), aangevuld met een Dunlop Crybaby, Boss SD-1 en een Boss DD-3.

In het dagelijks leven ben ik IT consultant. Mooie van dat werk momenteel is dat ik vaak in de US zit. Dus voor mijn hernieuwde hobby ga ik daar vast nog eens shoppen voor gitaren, effecten, etc

Vragen, opmerkingen? Geen... mooi! :satisfie:

rocker_71
3 januari 2007, 10:04
Gegroet door een andere IT'nerd' :)!