PDA

View Full Version : Guitarfetish vraagje



The_Darkness
2 januari 2007, 20:45
Hallo ik ben nieuw op dit forum Maar ik volg het al wel een tijdje. Ik wil zelf ook gaan beginnen met het bouwen van een gitaar. maar het leek me eerst een goede oefening om een gitaar te gaan verbouwen. Daarvoor heb ik goedkoop een gitaartje op de kop kunnen tikken (20 euro). Nu heb ik onderdelen nodig om de gitaar helemaal naar mijn zin te maken. Ik heb gezien dat de onderdelen bij guitarfetish vergeleken met andere winkels vrij goedkoop zijn maar zijn het ook goede spullen want ik wil natuurlijk geen troep mijn gitaar. En hoe zit het met de verzendkosten want daar kan ik niets over vinden en moet je ook invoerrechten betalen ofzo?
Het zou fijn zijn als iemand hie antwoord op kan geven.

fred dons
2 januari 2007, 20:50
ja er komen vervoerskosten bij en als je pech hebt (hoeft niet) invoerrechten
je kunt ook eens kijken bij de tonefactory.nl dan bespaar je in ieder geval zeker de invoerrechten en zij zijn ook goed betaalbaar

GibsonDC
2 januari 2007, 20:53
Als je boven de 22euro zit krijg je er 19% bovenop van het geheel dat je gekocht hebt dat zijn dan de invoersrechten. Maar soms heb je geluk en dan hoef je die kosten niet te betalen. En dan heb je nog de verzendkosten das niet zo heel veel 9$ ofzoiets.

Fred was me voor:)

hassent
2 januari 2007, 20:56
Heb al diverse malen besteld bij GFS en nog nooit invoerrechten betaald. Misschien veel geluk gehad.... De kwaliteit ben ik meer dan tevreden over.

prs
2 januari 2007, 21:22
Jay (van guitarfetish) vertelde mij dat hij sowieso bereid is om op pakketten die naar het buitenland verzonden worden een lage waarde op te geven onder de term 'repair parts'. Dus als je dat aan hem vraagt doet hij dat en hoef je hoogstwaarschijnlijk geen invoerrechten te betalen!

G.G.
3 januari 2007, 02:52
The Darkness, misschien weet je het niet omdat je erg nieuw bent, maar op al je vragen uit de eerste post zijn heel veel antwoorden te vinden door het gebruik van de zoekfunctie, zeker op een populair onderwerp zoals GFS. Probeer het eens, je vind alles wat je zoekt.

Squier4ever
3 januari 2007, 15:37
Jay (van guitarfetish) vertelde mij dat hij sowieso bereid is om op pakketten die naar het buitenland verzonden worden een lage waarde op te geven onder de term 'repair parts'. Dus als je dat aan hem vraagt doet hij dat en hoef je hoogstwaarschijnlijk geen invoerrechten te betalen!

volgens mij doen ze dit zelfs standaard. op mijn bon stond iig ook repair parts....
geen invoer betaald iig

The_Darkness
3 januari 2007, 15:51
bedankt voor jullie antwoorden. sorry dat ik er niet aan gedacht had om te zoeken.