PDA

View Full Version : Gitarist omg R'dam



stipey
23 december 2002, 17:34
Alt pop/rockband zoekt een (lead)gitarist die de riffjes e.d voor zijn rekening neemt. De juiste invulling aan de composities kunnen geven is dus zeer belangrijk. Klinkt als: (nieuwe)Blur,Pavement,Ryan Adams,Eels,Weezer,Bright Eyes etc.
Gezonde ambitie gewenst.We spelen in Rotterdam. mail naar: soupergrass@hotmail.com voor meer info.

michielv
29 december 2002, 12:11
Wat is "gezonde ambitie"? Want het klinkt wel leuk maar ik ben het met je eens dat iedereen wel dezelfde inzet moet kunnen geven...

loona
3 januari 2003, 16:13
Als je ambitie hebt moet je wel met een goed gestruktureerd verhaal komen. Wie, wat en zijn jullie? Wat is de samenstelling, leefdtijd enzo.

De Rolling Stones zien er misschien nonchalant uit, alsof ze maar een beetje vrijblijvend aan het tokkelen zijn, maar achter de schermen wordt er gewoon wetenschap bedreven. Dus grow up, man!!!
Get a concept!

stipey
3 januari 2003, 16:25
Met gezonde ambitie bedoel ik alleen maar zoveel mogelijk spelen als maar kan. Dus niet dat je afspraak bij de kapper belangrijker vindt, een college niet kan 'missen', moe bent van het werken die dag. Dus fysiek en later ook financiel investeren, want het komt allemaal niet vanzelf wil je het ietsje verder schoppen dan een eens-in-de-zoveel-tijd-optreden band.
En een concept hebben we niet en zullen we ook nooit hebben.

michielv
4 januari 2003, 15:41
Okay, nix voor mij dus. Mijn gezonde ambitie ligt in het feit dat ik wel door heb dat met muziek in nederland geen droog brood te verdienen is :wink:

Iemand in de buurt van Rotterdam trouwens zin in een bandje a la de Presidents of the USA? Gewoon elke week oefenen en zo af en toe optreden.

moretel
4 januari 2003, 21:36
Hoi Stipey,

wat is jullie gemiddeld leeftijd ?
Kwa muziek spreekt het me wel aan maar ben al een ouwere jongere.

FNaRK
5 januari 2003, 13:16
Moretel is gewoon OUD :grin:

michielv
6 januari 2003, 11:00
Maar waarschijnlijk nog niet oud genoeg om daar vrede mee te hebben :wink: